AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er gravid, og skal fortsette å studere til høsten. I mitt forrige svangerskap var jeg fryktelig dårlig de fire første månedene; kastet opp flere ganger daglig og var generelt sett kvalm hele døgnet. Nå er jeg redd for at det blir slik denne gangen også. Hva gjør jeg i så fall i forhold til studiet? Ønsker ikke å slutte, da jeg er avhengig av lånet fra Lånekassen (samboeren min studerer også, og vi har ett barn i barnehagealder). Anonymous poster hash: 928de...8bd
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Det er mulig å bli sykemeldt med støtte fra Lånekassen Anonymous poster hash: de989...09b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Det er mulig å bli sykemeldt med støtte fra LånekassenAnonymous poster hash: de989...09b Jepp. Det er det rette og eneste svaret Når det er sagt opplever mange at svangerskapene fortoner seg helt forskjellig - men du kan jo ha uflaks og. Men du får uansett sykemelding, og lånet blir gjort om til stipend(i perioden du er sykemeldt). Så du blir ikke straffet for å evt bli skikkelig dårlig. Dog blir det mer stress for deg å skulle ta opp igjen eksamener, så jeg ville prøvd å fått unna mest mulig sålenge man ikke er skikkelig dårlig. Det må du nesten se an som det kommer. Anonymous poster hash: 71eb5...a85
dobri123 Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Ta det opp med legen og studiestedet så ordner de nok noe for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå