AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Dere som jogger med barne i barnevognen, er dere ikke redd for at det er skadelig for barnet? Anonymous poster hash: 93d30...706
Gjest Hyssingen Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Man får da vel ikke hjernerystelse av å bli trillet fortere enn gåfart
Gjest Blubberella Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Med mindre de jogger med barnet i trillebår tror jeg ikke risikoen for hjernerystelse er så veldig stor. Jeg vil tro de fleste har både gode vogner med demping og i tillegg er babyen greit beskyttet når den sitter/ligger i vogn. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Fordi om man jogger med vogn, så hopper ikke vogna opp og ned som om den jogget Anonymous poster hash: 7fd2d...93b 2
Gjest Elyssa Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Hvordan da tenker du? Ungen ligger vel i vogna?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er sett mange på ulendt terreng, stier osv., da humper jo vognen opp og ned. Jeg ser for meg at babyen spretter litt fram og tilbake når den ligger der, kan jo umulig være sunt. Anonymous poster hash: 93d30...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå