Gjest Elyssa Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Vi skal pynte lillemann med skjorte og pentøy, også har jeg sett noen har en sånn 'skjorteholder' hvor det går en strikk eller lignende mellom bena, og som du kan feste på hver side. Hvis dere skjønner hva jeg mener med det? Da sitter den nesten litt som en body. Noen som har peiling på hvor man kan få tak i en sånn?
Stinelin Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Aner ikke, men jeg synes skjortebody fungerer fint (om du ikke får tak i skjorteholder).
Gjest Elyssa Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Aner ikke, men jeg synes skjortebody fungerer fint (om du ikke får tak i skjorteholder). Ja, det er bare det at vi har arvet veldig mangevskjorter, så er så kjedelig å ikke få brukt dem Men takk for svar!
siebaeo Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Kan man bruke sånne votteholdere eller hva det nå heter..? Sånne strikk med en klips i hver ende for å feste vottene til jakkeermet. I så fall vil jeg tro de har det på alle babybutikker.
Nerine_ Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Det høres da relativt ubehagelig ut for baby Den ligger på utsiden av bleia, og er ikke stram. 1
Gjest Elyssa Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 TRØYEholder heter det selvfølgelig Takk for link! Du vet ikke om noen i fysisk butikk? Begynner å få litt hastverk...
Nerine_ Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 TRØYEholder heter det selvfølgelig Takk for link! Du vet ikke om noen i fysisk butikk? Begynner å få litt hastverk... Nei det vet jeg desverre ikke, men send mail og hør på leveringstid. Det kan godt hende det bare tar ett par dager.
Gjest Elyssa Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Nei det vet jeg desverre ikke, men send mail og hør på leveringstid. Det kan godt hende det bare tar ett par dager. Det skal jeg gjøre tusen takk!
fruBeist Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Den ligger på utsiden av bleia, og er ikke stram. Jeg så det på bildet i link litt lenger opp. Men jeg jobber i barnehage og ser hvordan både klær og bleier kan flytte veldig på seg i løpet av noen timer. Ser for meg at den holderen kan finne på å gnage allikevel. Men igjen, dette er vel neppe noe man bruker daglig i barnehagen heller
Nerine_ Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Jeg så det på bildet i link litt lenger opp. Men jeg jobber i barnehage og ser hvordan både klær og bleier kan flytte veldig på seg i løpet av noen timer. Ser for meg at den holderen kan finne på å gnage allikevel. Men igjen, dette er vel neppe noe man bruker daglig i barnehagen heller Vi har kun brukt den sammen med bunadskjorte ett par ganger, og det har aldri vært noe problem at den flytter på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå