Gjest Lise Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett halvt år, han er 35 år, jeg 25. Han har mange kompiser som bor i Thailand og har vært der flere ganger. Jeg har aldri vært i Thailand og har nok noen tanker om hvordan det kan være der, etter diverse dokumentarer på tv osv.. Han sier at det helt klart er mye prostitusjon og at det ser man, spesielt i Pattaya hvor hans kompiser holder til. Nå vil han ha meg med på ferie til Thailand, jeg har lenge hatt lyst til å besøke landet, men blir litt skeptisk når han sier at han og kompisene gjerne henger på "dansebarer" altså hvor jenter/horer står og danser på bordene. Disse jentene har fantastisk humor sier han og de har blitt kjent med flere på tidligere turer, men kun pratet og spandert på de. Han sier at dette ikke kommer til å bli noe ubehagelig for meg, de har full respekt for menn med kjærester....well.. Noen med erfaringer? Så....her en dag sto facebook`en hans åpen, og jeg kunne ikke unngå å lese hva som sto der. En kompis som bor der nede hadde sendt et bilde av flere leddkledde thai-jenter som henger ved en bar, kjæresten min svarer at vi kommer ned om noen måneder og at det irriterer han MASSE at han har dame når han kommer ned denne gangen, men at det er godt å ha ellers.. Hvor mye skal jeg legge i dette da? mister liksom helt lysten på å reise til Thailand og har hvertfall ikke lyst til å gå på barer full av damer som jeg vet at han egentlig har lyst til å omgås uten at jeg er der...
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Han avslørte seg som totalt uinteressert i deg i tillegg til å være en som puler thaihorefitte på ferie. Jeg skal ikke si hva du skal gjøre, men jeg ville ha slått opp. 14
Anglofil Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Hadde ikke reist til Thailand og hadde vel i grunn revurdert hele fyren. Virker som han ikke har vært helt ærlig med deg, for å si det mildt. Mvh Yvonne 10
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Hadde ikke reist til Thailand og hadde vel i grunn revurdert hele fyren. Virker som han ikke har vært helt ærlig med deg, for å si det mildt. Mvh Yvonne Ikke Helt ærlig??? Faker et forhold, vil jeg si. 3
Alina X Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Si til han at nå får han det som han vil,reise singel på puleferir til Thailand. Han skriver jo til vennene sineom deg på en ganske rasshøl måte. 7
Anglofil Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Ikke Helt ærlig??? Faker et forhold, vil jeg si. Jeg skrev "for å si det mildt". Det betyr vel nettopp det du skriver. Mvh Yvonne Endret 1. juli 2013 av Yvonne 3
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Jeg skrev "for å si det mildt". Det betyr vel nettopp det du skriver. Mvh Yvonne Du er så diplomat. 2
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Ellers da så er det ulovlig for nordmenn å kjøpe sex i utlandet også.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Håper han er sjekket for kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: ae41f...eae 3
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Håper han er sjekket for kjønnssykdommer.Anonymous poster hash: ae41f...eae HIV-viruset.... 2
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Han avslørte seg som totalt uinteressert i deg i tillegg til å være en som puler thaihorefitte på ferie. Jeg skal ikke si hva du skal gjøre, men jeg ville ha slått opp. Enig enig og enig!! *nikker iherdig*
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Thailand.. Ikke et sted jeg har vært før. Har hørt fra mange som har vært der at det visst nok er et veldig greit og avslappende sted å være på. Husk å minn meg på å skrive dét ned blant topp 10 ting å gjøre før jeg ferdig. Sjekke ut Asia litt. Og hva er greien med å dra alene på ferier da? Anonymous poster hash: 909ed...30e
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Thailand.. Ikke et sted jeg har vært før. Har hørt fra mange som har vært der at det visst nok er et veldig greit og avslappende sted å være på. Husk å minn meg på å skrive dét ned blant topp 10 ting å gjøre før jeg ferdig. Sjekke ut Asia litt. Og hva er greien med å dra alene på ferier da? Anonymous poster hash: 909ed...30e Du leste HI, ja=? 8
Gjest Miranda2011 Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett halvt år, han er 35 år, jeg 25. Han har mange kompiser som bor i Thailand og har vært der flere ganger. Jeg har aldri vært i Thailand og har nok noen tanker om hvordan det kan være der, etter diverse dokumentarer på tv osv.. Han sier at det helt klart er mye prostitusjon og at det ser man, spesielt i Pattaya hvor hans kompiser holder til. Nå vil han ha meg med på ferie til Thailand, jeg har lenge hatt lyst til å besøke landet, men blir litt skeptisk når han sier at han og kompisene gjerne henger på "dansebarer" altså hvor jenter/horer står og danser på bordene. Disse jentene har fantastisk humor sier han og de har blitt kjent med flere på tidligere turer, men kun pratet og spandert på de. Han sier at dette ikke kommer til å bli noe ubehagelig for meg, de har full respekt for menn med kjærester....well.. Noen med erfaringer? Så....her en dag sto facebook`en hans åpen, og jeg kunne ikke unngå å lese hva som sto der. En kompis som bor der nede hadde sendt et bilde av flere leddkledde thai-jenter som henger ved en bar, kjæresten min svarer at vi kommer ned om noen måneder og at det irriterer han MASSE at han har dame når han kommer ned denne gangen, men at det er godt å ha ellers.. Hvor mye skal jeg legge i dette da? mister liksom helt lysten på å reise til Thailand og har hvertfall ikke lyst til å gå på barer full av damer som jeg vet at han egentlig har lyst til å omgås uten at jeg er der... Han har valgt å dra dit sammen med deg, jeg hadde tatt den kommentaren som en guttefleip, de skal gjerne være litt tøffe seg i mellom vet du. Ikke bry deg om dette, reis på ferie og kos deg.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Han har valgt å dra dit sammen med deg, jeg hadde tatt den kommentaren som en guttefleip, de skal gjerne være litt tøffe seg i mellom vet du. Ikke bry deg om dette, reis på ferie og kos deg. Fleip? Nå nei, det er når de tror seg alene at man ser hva som bor i dem. 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har bodd med typen min i Thailand, riktignok ikke i Pattaya som er litt mer lugubert. Har også vært sammen med ham på slike barer som du nevner, er man der som par er det ok å være der. De som jobber der er hyggelige og respekterer par. Kommentaren hans hadde jeg imidlertid blitt sur over, men spørs om han bare tøffer seg. Han kunne jo latt være å ta deg med, det gjør han jo ikke.Anonymous poster hash: 3fd45...cd0 3
Cristella Skrevet 1. juli 2013 #19 Skrevet 1. juli 2013 Nei fy! Hadde jeg fått vite at kjæresten gikk å sa sånne ting om meg før han dro på guttetur, da hadde han nok fått dratt på guttetur som singel. Det sier jo litt at han faktisk ville ha deg med, men her går han virkelig over streken, spør du meg. Ta det opp med fyren, du! 1
Miss moneypenny Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 Svarer som jeg gjør i alle lignende tråder, jeg ville latt pcen stå på, Facebook med meldingene stå åpent, og hengt en lapp på pcen om at han skulle få sluppet å ha meg med, og sluppet å ha noe mer med meg å gjøre. Så ville jeg latt han krype en stund, også VURDERT å fortsette med han. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå