AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Saken er den at jeg har fått god kontakt med en gutt de siste dagene, og han virker veldig hyggelig. På onsdag skal vi på vår første "date" eller hva jeg skal kalle det. Han viser tydelig at han er interessert i meg, og når jeg møter han så vil han alltid gi meg en klem, og holder gjerne klemmen lenge. Han virker jo veldig hyggelig, men jeg vet ikke om han er "den rette" enda, er ikke den følelsen jeg sitter på. Men vil jo gjerne bli bedre kjent med han! Jeg har aldri sendt han noe hjerter, eller noe flørtete, men når jeg treffer på han (han dukker "tilfeldigvis" ofte opp på de samme stedene som jeg er/jobber) så er det litt vanskelig å ikke se han litt ekstra lenge inn i øynene.. han er veldig søt! Kompisene som han er med når jeg har truffet han uttrykker ting som "nå må du si hade til dama di" også videre. Så jeg vet ikke om han kanskje tror vi har noe på gang? Har prata en del med han på tomannshånd også, og da har han ofte lagt hendene rundt meg osv. Men vi har aldri avtalt å møtes og være sammen bare oss to alene. Men dette har jeg da sagt ja til. Så det jeg lurer på er om jeg kanskje blir sett på som en som bruker gutter, OM det skulle vise seg at jeg ikke er interessert i han.. Det er ikke så lenge siden det ble slutt med eksen min (min første "ordentlige" kjæreste) gjennom 2,5 år, og aner ikke hvordan forhold begynner når man er rundt 20? Og jeg aner ikke hva som er normalt i begynnelsen når man har møtt noen? Og hvis jeg ikke skulle være interessert i han på noen romantiske måter (begynner å bli litt betatt da, men kan jo endre seg når jeg blir bedre kjent med han) hvordan skal jeg da si fra om det? Anonymous poster hash: 1c522...00d
I Grosny Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes du skal oppføre deg som du vil, når du vil med denne gutten. Ta det helt naturlig. Jeg tror at hvis ett forhold bygger seg opp ut i fra ett naturlig utgangspunkt så kan det bli bra uten at man må endre på mye. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Nå lo jeg godt. Murelus du liksom Anonymous poster hash: 3f47f...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Ja, ble kanskje litt feil ordvalg.. men mente om det er veldig slemt å virke interessert, la seg holde rundt og prate mye med noen, og så viser det seg at jeg ikke er like interessert lenger når jeg har lært han å kjenne godt.. Anonymous poster hash: 43d91...43a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Ja, ble kanskje litt feil ordvalg. Anonymous poster hash: 43d91...43a Er murelus et ord? Anonymous poster hash: a5e87...522 2
Gjest Jigsaw Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Når en jente gjør det heter det luremus. Når en gutt gjør det heter det fintepikk.
Missy1 Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Da jeg møtte mannen min var han veldig på'n. Han viste stor interesse for meg og viste tydelig at han hadde falt for meg. Jg derimot slet litt med følelsene mine. Jeg hadde kommet ut av et vanskelig forhold 9-10mnd før jeg møtte han og jeg var vel redd for å bli såret igjen. Jeg likte han veldig godt og ønsket å bli bedre kjent med han, kunne ikke tvinge frem noen følelser heller. Det jeg gjorde var at jeg fortalte han dette. Ba han roe seg litt ned sånn at jeg heller kunne komme til han. Fortalte han at jeg ikke kunne love han noe for jeg var litt forvirra følelsesmessig. Fikk til svar at han respekterte dette og at om det ikke skulle bli noe mer så ville han gjerne være vennen min. Han roet seg også ned. Det tok 1mnd så kom følelsene mine veltende over meg. Det hjalp virkelig å ikke få han kasta over meg og jeg fikk tid til å bli kjent med han og sortere følelsene mine. Er veldig glad for at jeg var ærlig med han og det at han respekterte meg gjorde nok en del med meg og mine følelser også. Dette var (er) en skikkelig flott mann hadde han bare snudd ryggen til når jeg fortalte han dette ville jeg nok fått følelsen av at han kun var ute etter én ting og da hadde han ikke vært noe for meg uansett. Vi er gift nå og fortsatt veldig lykkelige. Ærlighet og åpenhet er viktig. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Herregud.. la ikke merke til skrivefeilen.. Takk for fint svar Missy1, burde kanskje ta deg opp med han tidlig ja. Anonymous poster hash: 43d91...43a 5
I Grosny Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Ja, ble kanskje litt feil ordvalg.. men mente om det er veldig slemt å virke interessert, la seg holde rundt og prate mye med noen, og så viser det seg at jeg ikke er like interessert lenger når jeg har lært han å kjenne godt.. Anonymous poster hash: 43d91...43a Jeg foretrekker at man viser den interessen man har, men så er jeg heller ikke en spillets mann. Om det går bra eller dårlig med tiden er en annen sak. Det blir som det blir. Man kan finne noe veldig bra, eller noe frykelig dårlig, og det må man bare takle etter hvert. Kos deg du, og hvis du koser han så blir han nok veldig glad. 1
Gjest Eurodice Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Er murelus et ord? Anonymous poster hash: a5e87...522 En liten avsporing. Mine barn og jeg moret oss ofte med å snakke bakvendt. En gang jeg ventet på tur i en fiskehandel, var jeg adspredt i tankene og sa jeg skulle ha to kilo fitelusk, da det ble min tur . 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå