AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg prøver bli gravid. Usikker på når jeg skal ha mensen fordi jeg ikke vet hvor lang min syklus er men det er 28 dager siden forrige mens ihvertfall. Kroppen min har begynt å oppføre seg litt rart, med tanke på menstruajonsmurringer i hele forrige uke og har det enda. Noe som kommer og går. Fikk sterkere murringer til morgenen idag og tenkte at nå hadde sikkert mensen kommet. Men det hadde den ikke. Kan ikke huske å ha hatt slike murringer så lenge i forkant av menstruasjon før og eneste gangene jeg har hatt sånn surkling i skjeden er når jeg har hatt samleie pga sæden og vakuum og sånn tenker jeg.. Men denne surklingen er altså ikek pga sex for det er mange mange dager siden jeg hadde det. Kan dere som er gravide huske noe slags luft/surkling i skjeden? Anonymous poster hash: dad13...249
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Nei, her surkler det kun etter sex. Smør deg med tålmodighet og ta en test om du ikke får mensen. Lykke til Anonymous poster hash: 1ee9f...89b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Hahaha, sorry Folk spør om mye rart altså Anonymous poster hash: 247af...f7b
Gjest Pet Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 No surklar det i glufsa Det murrar som besatt No er det meist på tide Å få den testen tatt 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 No surklar det i glufsa Det murrar som besatt No er det meist på tide Å få den testen tatt Haha, den var dagens! Fikk meg en god latter! :-) Men er så enig, ta en test!Anonymous poster hash: 7195f...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå