Meaty Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Følger med litt i tråden jeg og, men har ikke lest alle sidene. Jeg sendte en bestilling 31. mai, jeg har ennå ikke mottatt noe! Dette er første gangen jeg bestiller fra dem. Er det overhodet mulig at det tar SÅ lang tid, eller har pakka blitt borte på veien? Det er ingen sporing, så jeg har ingen mulighet til å sjekke hva som har skjedd. Har noen opplevd dette? Pakka ble bestilt rett før jeg dro på ferie, og jeg har blitt fortalt at de leverer på døra. Derfor oppga jeg jobben min som leveringsadresse, der er det folk hele dagen som kan ta i mot, skulle jo tro at det ville fungere? Edit: Jeg postet innlegget i den originale Iherb-tråden, men ser nå at dette har blitt til en egen tråd. Derav den noe rare formuleringen. Endret 9. juli 2013 av Meaty
Britt Banditt Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Iherb-pakkene kommer ikke på døra med mindre Posten leverer på døra der du bor (og er du ikke hjemme da, så får du pakkelapp på samme måte og må hente den på Posten/Post-i-butikk). I hvert fall leveres de med Posten når man velger den billigste frakten.
Severus Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 DHL express kommer på døra og UPS sine gjør også det.
Meaty Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2013 Nå må jeg le, for jeg kom akkurat på jobb og pakken ble levert i morges. :-) Det står DHL på den, men jeg vet ikke om det var dem som leverte den. Det tok jammen lang tid, så å si tre uker. Kjøpte Atkinsbarer og Chocolite proteinpulver med sjokolade, spent på å teste ut sistnevnte. :-) 1
Britt Banditt Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Mine har tatt 8-10 dager hver gang (har bestilt 14 pakker det siste året )
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Må bare advare dere som bestiller til jobbadressen. Som postbud er det veldig vanskelig å vite hvor jeg skal levere en sending som det står et privatnavn på til en adresse med flere bedrifter. Pass derfor på å skriv f.eks Kari Nordmann c/o Kvinneguiden. Et annet tips til de som ikke får den første pakken sin etter lang tid: sjekk at adresse og postnummer stemmer. Det kan være en forklaring. Viktig å få med husnummeret på pakken, så det blir lett å se hvor hentelappen eller pakken skal leveres Vet det ikke er alle postbud som har mulighet til å sjekke opp husnummer om det ikke står på pakken, og da kan den i verste tilfelle bli sendt i retur fordi vi ikke finner mottaker. VELDIG mange Iherbpakker som kommer til Norge forresten. Blir misunnelig på alle som får pakker og ender opp med å dra hjem og bestille mer selv Anonymous poster hash: e910c...104 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Bare meg som synes det er kjedelig at så dette med pakke og sendetid spørsmål opptar så mye plass i tråden? Jeg kan godt forstå at man lurer - men nå er det engang sånn at sendetiden er veldig forskjellig fra sted til sted. Noen får etter kort tid, jeg må alltid vente ca 3 uker uansett. Og alle vet at pakker kan sjekkes hos tollen, og det kan føre til ekstra tid. Uansett så vet jo ingen her hva som er årsaken til lang/variabel frakttid. Som sagt; skjønner at folk lurer, men det gjentas så utrooooooooolig mange ganger og gjør det litt kjedelig i tråden Anonymous poster hash: 3b24f...24d 7
Meaty Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2013 Sånne ting forandrer seg jo fort i løpet av året, det er vel derfor folk spør om hvor lang tid det tar "om dagen". For min egen del var det første gang jeg bestilte fra dem, og som nevnt tidligere orket jeg ikke lese gjennom mange sider i denne tråden som er ganske så lang. 2
up! Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Det Meaty sa. Og så føler jeg liksom at jeg kan få litt ekstra forståelse for utålmodigheten min her, siden vi alle sitter og venter på pakkene våre 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Bare meg som synes det er kjedelig at så dette med pakke og sendetid spørsmål opptar så mye plass i tråden? Jeg kan godt forstå at man lurer - men nå er det engang sånn at sendetiden er veldig forskjellig fra sted til sted. Noen får etter kort tid, jeg må alltid vente ca 3 uker uansett. Og alle vet at pakker kan sjekkes hos tollen, og det kan føre til ekstra tid. Uansett så vet jo ingen her hva som er årsaken til lang/variabel frakttid. Som sagt; skjønner at folk lurer, men det gjentas så utrooooooooolig mange ganger og gjør det litt kjedelig i tråden Anonymous poster hash: 3b24f...24d Enig. Anonymous poster hash: a4145...4d5 1
Eau de perfume Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har tullet det til :/ Har flyttet, og iherb har sendt ut pakken min til den gamle adressen min.. Hva bør jeg gjøre??
Eau de perfume Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 Å få de til å sende pakkene videre? det blir vel litt dyrt..
Severus Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Å få de til å sende pakkene videre? det blir vel litt dyrt.. Hvor mange pakker er det snakk om da?
Severus Skrevet 30. juni 2013 #16 Skrevet 30. juni 2013 Å hva inneholder pakken? for om man kan åpne og pakke de i bobleplastkonvolutt feks. Å kan man pakke alle i ei eske så er prisen for å sende pakker på intill 10 kg med posten 140 kr.
Severus Skrevet 30. juni 2013 #18 Skrevet 30. juni 2013 Da kan det pakkes i bobleplast konvolutt å sendes som brevpost.
Eau de perfume Skrevet 30. juni 2013 #19 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tar en telefon til postens kundeservice i morgen og hører hva de sier Vil helst ikke kontakte de nye leietakerne før jeg vet det er siste utvei.. Takk for tips, Vex
Severus Skrevet 30. juni 2013 #20 Skrevet 30. juni 2013 Posten tror jeg ikke leter etter spesifikke pakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå