AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har noe på gang med en fyr som jeg har kjent i mange år. For åtte år siden hadde vi også noe på gang, minner litt om det vi har nå. Dette pågikk i et par måneder, og vi møttes en 2-3 ganger.Så plutselig hører jeg ikke noe fra han, ikke en melding, ikke et pip. Gikk sikkert en måned til jeg hørte noe fra han igjen, da fikk jeg en melding der han lurte på om han hadde ødelagt alle sine sjanser. Tror ikke jeg svarte på meldingen. Vi har felles kjente så vi har sett hverandre innimellom. Jeg ble veldig såra da han bare kutta meg ut, så jeg gikk fort videre og fant meg kjæreste. Nå er jeg singel igjen og han har tatt opp kontakten. Vi har kontakt hver dag, det er stort sett han som tar initiativ. Så nå er jeg litt forvirra, jeg liker han veldig godt og han er min type. Samtidig har jeg jo dette sviket friskt i minne, selv om det er mange år siden. Vi har ikke rota sammen eller noe denne gangen. Før noe sånn skjer må jeg vite mer om det som skjedde for 8 år siden. Eller blir det teit og ta opp noe som skjedde for så lenge siden? Kan jeg spørre om hva dette vi har er for han? Om det bare er en sommerflørt eller om det er noe mer? Anonymous poster hash: 1f6a5...87e
Gjest Miranda2011 Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har noe på gang med en fyr som jeg har kjent i mange år. For åtte år siden hadde vi også noe på gang, minner litt om det vi har nå. Dette pågikk i et par måneder, og vi møttes en 2-3 ganger.Så plutselig hører jeg ikke noe fra han, ikke en melding, ikke et pip. Gikk sikkert en måned til jeg hørte noe fra han igjen, da fikk jeg en melding der han lurte på om han hadde ødelagt alle sine sjanser. Tror ikke jeg svarte på meldingen. Vi har felles kjente så vi har sett hverandre innimellom. Jeg ble veldig såra da han bare kutta meg ut, så jeg gikk fort videre og fant meg kjæreste. Nå er jeg singel igjen og han har tatt opp kontakten. Vi har kontakt hver dag, det er stort sett han som tar initiativ. Så nå er jeg litt forvirra, jeg liker han veldig godt og han er min type. Samtidig har jeg jo dette sviket friskt i minne, selv om det er mange år siden. Vi har ikke rota sammen eller noe denne gangen. Før noe sånn skjer må jeg vite mer om det som skjedde for 8 år siden. Eller blir det teit og ta opp noe som skjedde for så lenge siden? Kan jeg spørre om hva dette vi har er for han? Om det bare er en sommerflørt eller om det er noe mer? Anonymous poster hash: 1f6a5...87e Ja, jeg hadde spurt hva som skjedde, hvorfor han kutta kontakta den gangen. Du får høre hva han svarer, så tar du det derifra
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Ja, jeg hadde spurt hva som skjedde, hvorfor han kutta kontakta den gangen. Du får høre hva han svarer, så tar du det derifra Pga avstand møtes vi ikke så ofte, og nå får vi ikke møtt hverandre før på en måned (ferie og jobb på hver vår kant). Det beste er vel å ta sånn ansikt til ansikt, men er det for ille og ta det på sms? Føler det er så lenge å gå og lure, i stedetfor å eventuelt komme seg videre om det skulle vise seg at jeg bare er en sommerflørt. ts Anonymous poster hash: 1f6a5...87e
Gjest Miranda2011 Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Pga avstand møtes vi ikke så ofte, og nå får vi ikke møtt hverandre før på en måned (ferie og jobb på hver vår kant). Det beste er vel å ta sånn ansikt til ansikt, men er det for ille og ta det på sms? Føler det er så lenge å gå og lure, i stedetfor å eventuelt komme seg videre om det skulle vise seg at jeg bare er en sommerflørt. ts Anonymous poster hash: 1f6a5...87e Send han ei melding og spør du om det som skjedde. Han spurte jo om sjansene hans var ødelagt, det tyder jo på at han er ute etter mer enn en sommerflørt
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Hmm, kanskje jeg burde psyke meg opp til å spørre han da. Er så dumt å gå så lenge uten å vite, og dumt om det skjer noe mer om det bare er en flørt fra hans side. Om flere har gode råd tas de i mot med takk ts Anonymous poster hash: 1f6a5...87e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Send han en sms:) Det hadde jeg gjort Anonymous poster hash: 18f11...017
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Du får nesten høre med ham da. En sommerflørt? Tjaaaa. Du har fått dét inntrykket altså.. Timing! Og å fortelle deg om hva som skjedde for 8 år siden, tror jeg ikke han har noen problemer å fortelle om, men det er egentlig en samtale som bør taes ansikt til ansikt Og hvis ikke, _hvertfall_ på sms, for å ikke bare spy den slags ut overalt i verden. Det er en samtale som bør taes under 'fire øyne' hvertfall. Og jeg kan godt forstå hvordan et slikt svik kan fortsatt sitte litt i en. Jeg synes slettes ikke det er teit av deg å ville vite hva som skjedde. Og vil snakke om det før noe annet eventuelt kan skje videre. Det kan jo forsåvidt og tenkes at den imidlertidig går begge veier da. Anonymous poster hash: 36bbe...1ed
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Snakk om det lett, men ikke gjør en for stor greie ut av det. Bli kjent på nytt selv om dere har datet litt før, husk at man kan forandre seg en del på åtte år, og dere må finne ut av det med utgangspunkt i hvordan dere er nå og ikke slik dere var den gangen. Anonymous poster hash: 19aa2...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå