AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Del Skrevet 1. juli 2013 Prøve å finne oppskrifter på nettet,men alle innholder melk. Noen som har erfaring med å lage det uten melk? Kan jeg bare bruke ost? Anonymous poster hash: d6f99...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 1. juli 2013 #2 Del Skrevet 1. juli 2013 https://www.google.no/search?q=mac+and+cheese+uten+melk&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb&client=safari Du finner noen her.. Om det smaker godt vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. juli 2013 #3 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg bare koker makaroni, siler og rører inn noen skiver med vanlig hvitost. Veldig godt å ha oppi litt stekt løk og kjøttdeig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. juli 2013 #4 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg bare koker makaroni, siler og rører inn noen skiver med vanlig hvitost. Veldig godt å ha oppi litt stekt løk og kjøttdeig også. Det der blir vel ikke akkurat mac and cheese? Fløte kan erstatte melka, men jeg vet ikke om helt om jeg ville satset på kun ost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. juli 2013 #5 Del Skrevet 1. juli 2013 mac and cheese betyr makaroni og ost på norsk så hvitost og kokt makaroni kvalifiserer i mitt hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Del Skrevet 2. juli 2013 mac and cheese betyr makaroni og ost på norsk så hvitost og kokt makaroni kvalifiserer i mitt hode da tror jeg du skal sjekke hodet ditt for du trenger å lage en ostesaus og da må du ha melk. Anonymous poster hash: 225db...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. juli 2013 #7 Del Skrevet 2. juli 2013 da tror jeg du skal sjekke hodet ditt for du trenger å lage en ostesaus og da må du ha melk. Anonymous poster hash: 225db...9f7 å herregud er du 5 år eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypcha Skrevet 2. juli 2013 #8 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg pleier også bare å røre inn noen skiver med ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 2. juli 2013 #9 Del Skrevet 2. juli 2013 Trenger ikke melk. Jeg lager en variant baser på hvitvin og kyllingkraft, opprinnelig fra Heston Blumenthal. Jeg slumper, men her er en oppskrift på hvordan den kan gjøres: http://renaissancegirlcooks.blogspot.no/2012/12/heston-blumenthals-macaroni-cheese.html Jeg bruker for det meste parmesan siden det er så lett tilgjengelig, og jeg trekker skorpa i kyllingkraften hvis jeg gidder og har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 2. juli 2013 #10 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) mac and cheese betyr makaroni og ost på norsk så hvitost og kokt makaroni kvalifiserer i mitt hode Nå er det en gang sånn at Mac and cheese er en matrett og ikke noe som skal oversettes direkte til norsk, derfor er ikke mac and cheese makaroni og ost. a dish consisting of cooked elbow macaroni, white sauce, and cheese.[4][5] Fra wikipedia. Endret 2. juli 2013 av FantasDick 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå