AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Dere som er medlem på sukker, har dere sett noen kjekke gutter der? Hva er kallenavnet dems? Jeg har akkurat meldt meg inn, og skal ta en titt på utvalget nå Anonymous poster hash: 20ea1...ace
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg syns ikke det er noen kjekke der... Anonymous poster hash: 55d3b...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Noen kjekke, mange søte. Merkelig finner jeg de kjekkeste, når jeg åpner profilen min for de som har barn. Så hender jeg åpner profilen min for de som har barn, kun for å stirre på de deilige mannfolka. For helt uaktuelt for meg å innlede ett forhold til en mann som har barn fra før. Anonymous poster hash: bf00d...3ac 1
Gjest Gunfreak Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er tydligvis ikke en av de kjekke på sukker, siden ingen svarer meg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er tydligvis ikke en av de kjekke på sukker, siden ingen svarer meg. Huff.... Anonymous poster hash: ca37a...58a
Gjest Gunfreak Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Huff.... Anonymous poster hash: ca37a...58a
Lakenskrekk Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Jeg syntes det er mange kjekke mannfolk på sukker, men alle bor altfor langt unna meg 'a gitt... Og så får jeg mindreverdighetskomplekser av kjekke menn, så hvis jeg ser noen i mitt område så tør jeg uansett ikke ta kontakt... jeg er ikke den som gjør meg best på bilder, jeg mangler det foto-genet... på dater går det alltid så mye bedre, men det er å komme dit da, siden dater som regel skjer først via bilder og profiltekst (som jeg også sliter med.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå