Gå til innhold

Kattetiss i sengen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pus har tisset i sengen min 3 ganger i løpet av helgen. :sinna: Da jeg vasket overmadrassene benyttet han sjansen til å tisse nok en gang, og denne gangen tisset han på selve madrassen :( Hvordan i huleste skal jeg få dette bort? Madrassen er stor og tung så jeg får ikke dratt den inn i dusjen og spylt. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet tisset og lukten? Det lukter helt grusomt!

Blir veldig takknemlig for tips! :sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes noe du kan ta på tisseflekkene, som går at lukten går bort, får kjøpt det i dyrebutikken. Da min katt hadde løpetid, tisset hun i sofaen :/ men så fikk jeg anbefalt et middel i dyrebutikken som jeg tok på flekken og det hjalp veldig mot lukten hvertfall! :)

Mener også å huske at hun i dyrebutikken sa at det middelet også gjør sånn at katten ikke kommer tilbake for å tisse der. Jeg hadde ingen problemer etter at jeg fjernet lukten og flekken.

Anonymous poster hash: ec15c...679
Skrevet

Piss-Off.

Det fjerner enzymene i kattepisset og gjør at katten ikke returnerer til åstedet for å gjøre nye ugjerninger.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

steng soveromsdøra først og fremst. det er MYE som skal til for at den ikke gjør det igjen. kattepisset trenger INN i madrassen der du ikke har sjangs til å fjerne lukta. kjøp deg ny madrass, eller hold katten ute fra soverommet. den kommer ikke til å slutte når den først har startet på grunn av lukta.

Skrevet

Anbefaler å dra katten din til veterinæren for en helsesjekk. Katter har en tendens til å tisse i senga eller gjøre andre ting for å få oppmerksomhet hvis det er noe galt med dem.

Jeg sier ikke at noe er galt altså, bare at det ikke skader å ta en helsesjekk hvis ikke du nylig har gjort det da :)

Og for all del, ikke vask med salmiakk. Det gjør at katten mest sannsynlig vil gå på do der flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med å få vekk stanken. Se deg om etter en ny madrass du.

Og forresten, ta med katta til veterinær fordi den tissa i senga? Really?

Anonymous poster hash: 72558...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...