Purple Basil Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Pus har tisset i sengen min 3 ganger i løpet av helgen. Da jeg vasket overmadrassene benyttet han sjansen til å tisse nok en gang, og denne gangen tisset han på selve madrassen Hvordan i huleste skal jeg få dette bort? Madrassen er stor og tung så jeg får ikke dratt den inn i dusjen og spylt. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet tisset og lukten? Det lukter helt grusomt! Blir veldig takknemlig for tips!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Det finnes noe du kan ta på tisseflekkene, som går at lukten går bort, får kjøpt det i dyrebutikken. Da min katt hadde løpetid, tisset hun i sofaen :/ men så fikk jeg anbefalt et middel i dyrebutikken som jeg tok på flekken og det hjalp veldig mot lukten hvertfall! Mener også å huske at hun i dyrebutikken sa at det middelet også gjør sånn at katten ikke kommer tilbake for å tisse der. Jeg hadde ingen problemer etter at jeg fjernet lukten og flekken. Anonymous poster hash: ec15c...679
Minya Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Piss-Off. Det fjerner enzymene i kattepisset og gjør at katten ikke returnerer til åstedet for å gjøre nye ugjerninger.
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 steng soveromsdøra først og fremst. det er MYE som skal til for at den ikke gjør det igjen. kattepisset trenger INN i madrassen der du ikke har sjangs til å fjerne lukta. kjøp deg ny madrass, eller hold katten ute fra soverommet. den kommer ikke til å slutte når den først har startet på grunn av lukta.
snippsnapp Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Anbefaler å dra katten din til veterinæren for en helsesjekk. Katter har en tendens til å tisse i senga eller gjøre andre ting for å få oppmerksomhet hvis det er noe galt med dem. Jeg sier ikke at noe er galt altså, bare at det ikke skader å ta en helsesjekk hvis ikke du nylig har gjort det da Og for all del, ikke vask med salmiakk. Det gjør at katten mest sannsynlig vil gå på do der flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Lykke til med å få vekk stanken. Se deg om etter en ny madrass du. Og forresten, ta med katta til veterinær fordi den tissa i senga? Really? Anonymous poster hash: 72558...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå