AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Har fått nok av DNB. Kan noen dele erfaringer med andre forretningsbanker på østlandsområdet? Der hvor personlig tjeneste og sunn fornuft ikke er fremmedord? Anonymous poster hash: b7453...8f3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Hva har DNB gjort denne gangen? Merkelig hvordan de alltid har behandlet meg så bra, mens andre visstnok kommer borti problemer. Anonymous poster hash: 4f557...46d 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 De lover en masse som de ikke holder. Tror ikke jeg vil utdype her. Anonymous poster hash: b7453...8f3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har god erfaring med Landkreditt Bank. God service og proffe folk. Følger opp og ringer tilbake osv. Helt greie betingelser har de også. Jeg ville ikke rørt DNB med ildtang en gang, så for meg er alt annet et bedre alternativ. Anonymous poster hash: 1e52d...d7d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Hva har DNB gjort denne gangen? Merkelig hvordan de alltid har behandlet meg så bra, mens andre visstnok kommer borti problemer. Anonymous poster hash: 4f557...46d Det er en stor bank med mange kunder. Noen vil være fornøyd, andre ikke. Dessuten er vel ikke DNB kjent for å ha de beste betingelsene heller. Anonymous poster hash: 1e52d...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå