AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er ei 21 år gammel jente,som satt å tenkte på noe her om dagen. Alle kjærestene eller de jeg har vært forelsket i, er de som har prøvd mye for å få kontakt med meg. Et eksempel om den situasjonen jeg er i nå: Jeg møtte en gutt ute på byen, han var forsåvidt grei og hyggelig, og vi utvekslet nummer/facebook. I dagene etterpå så kontaktet han meg veldig mye, og jeg syntes det var irriterende, men på samme måte ble jeg litt sjarmert. En dag så møtte jeg han i edru tilstand helt tilfeldig, og vi kom i snakk. Han var veldig hyggelig da også. Og slik fortsatte det. Han kontakter meg ofte, og kommer innom jobben min for å prate osv. Han spurte om vi skulle finne på noe i helga som var, og det sa jeg ja til. (syntes det er vanskelig å si nei når noen spør meg ansikt til ansikt) Og vips, så er jeg betatt av han. Han er jo veldig sjarmerende og søt, men jeg hadde ALDRI blitt interessert i han om han ikke var så pågående. Det samme gjelder de andre jeg har vært sammen med eller forelsket i. De tar mye kontakt, og virker ikke som de bryr seg om at jeg ikke svarer noe utfyllende eller flørtende tilbake. Men jeg blir betatt etter en stund - nesten hver gang. Det er jo noen jeg ikke har blitt interessert i, som er heelt fra min type gutt da. De andre som jeg har komt i snakk med osv, men som ikke viser noe spesiell interesse i ettetid, glemmer jeg fort, selv om de var veldig sjarmerende og morsomme. Og når jeg tenker meg om, så har jeg aldri "prøvd" meg på noen gutter selv, jeg venter liksom bare på at noen skal kontakte meg om dere skjønner? Jeg må legge til at jeg er en veldig sjenert person, jeg er dårlig til å ta intiativ med folk jeg ikke kjenner noe godt, og er ganske tilbakeholden og prater lite når jeg er i større folkemengder. Er jeg en svak person som bare faller for gutter som er tydelig interessert i meg? Jeg føler det litt slik selv nå, når jeg tenkte over hvordan det hele ligger ann. Anonymous poster hash: 3a7f2...73c
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Vel, din smak i menn er de som liker deg. Ikke noe galt i det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Synes det er litt svakt ja. Du burde heller gå for dem du vil ha, og ikke la guttene bestemme. Det er de som maser mest som får deg. Anonymous poster hash: b43bd...fe6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Hva om når du er i et forhold med en (som har mast seg til det), og du møter på en annen som begynner å mase? Anonymous poster hash: dfb50...247
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Hva om når du er i et forhold med en (som har mast seg til det), og du møter på en annen som begynner å mase? Anonymous poster hash: dfb50...247 Jeg snakker selvfølgelig om når jeg er singel. Jeg blir jo ikke sammen med noen jeg ikke er forelsket i, men det blir jeg veldig ofte når de viser stor interesse. Når jeg først er sammen med noen så bryr jeg meg ikke om andre. Anonymous poster hash: 3a7f2...73c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Hva om når du er i et forhold med en (som har mast seg til det), og du møter på en annen som begynner å mase? Anonymous poster hash: dfb50...247 Vil anta at det er førstemann til mølla her, dvs. den som maser mest først. Ellers kan det jo bli mange å holde styr på. Anonymous poster hash: b43bd...fe6 2
Steinar40 Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Vil tro dette er helt standard. Er ikke for ikke noe at mange mannfolk ikke tar kvinners nei seriøst. De fleste ombestemmer seg etter nok mas. Men svakt er det jo. Endret 1. juli 2013 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Det er ikke svakt nei. Lurer på om det er sånn med menn og, noen som kan svare? At det hjelper å mase? Anonymous poster hash: e370f...ad8
Steinar40 Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Det er ikke svakt nei. Lurer på om det er sånn med menn og, noen som kan svare? At det hjelper å mase? Anonymous poster hash: e370f...ad8 Det kommer helt an på 2 ting. 1. Om han syns du er interessant eller ikke. 2. Hva du maser om. Forstå at når en mann maser så er det egentlig sex han maser om
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Det kommer helt an på 2 ting. 1. Om han syns du er interessant eller ikke. 2. Hva du maser om. Forstå at når en mann maser så er det egentlig sex han maser om Tja, hva liker dere at vi maser om? Anonymous poster hash: e370f...ad8
Steinar40 Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Tja, hva liker dere at vi maser om? Anonymous poster hash: e370f...ad8 Hva tror du?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Nei, det er ikke alltid sex de maser om. Hvorfor har jeg da endt opp med å bli kjærester med noen, om de bare er ute etter sex? Litt vanskelig å vite hva slags gutter jeg egentlig liker, forskjellige gutter har sine egne ting som gjør at jeg faller, men det at de viser stor interesse er jo hovudgrunnen da. Anonymous poster hash: 3a7f2...73c
Steinar40 Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Nei, det er ikke alltid sex de maser om. Hvorfor har jeg da endt opp med å bli kjærester med noen, om de bare er ute etter sex? Litt vanskelig å vite hva slags gutter jeg egentlig liker, forskjellige gutter har sine egne ting som gjør at jeg faller, men det at de viser stor interesse er jo hovudgrunnen da. Anonymous poster hash: 3a7f2...73c For å få mer sex selvfølgelig. Hva trodde du?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 For å få mer sex selvfølgelig. Hva trodde du? I dette hjørnet i dag altså? =/ Anonymous poster hash: dfb50...247
Steinar40 Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 I dette hjørnet i dag altså? =/ Anonymous poster hash: dfb50...247 Jeg er alltid i realisme-hjørnet her. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 Hva tror du? Men da tror han vell at jeg er ute etter en bootycall? Er jo ute etter et forhold. Anonymous poster hash: e370f...ad8
Steinar40 Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Men da tror han vell at jeg er ute etter en bootycall? Er jo ute etter et forhold. Anonymous poster hash: e370f...ad8 Ja, det er sannsynlig. Og derfor er ikke den framgangsmåten så veldig smart for ei kvinne. Enklere å være mann sånn sett; masing er ingen hindring. Kvinnelist er nok fortsatt beste veien for dere kvinner.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 Ja, det er sannsynlig. Og derfor er ikke den framgangsmåten så veldig smart for ei kvinne. Enklere å være mann sånn sett; masing er ingen hindring. Kvinnelist er nok fortsatt beste veien for dere kvinner. Kanskje det, men det er ikke alltid like lett. Vet ikke hva som regnes som mas, om han vil, eller om det er noe vits å prøve. Anonymous poster hash: e370f...ad8
Steinar40 Skrevet 1. juli 2013 #19 Skrevet 1. juli 2013 Kanskje det, men det er ikke alltid like lett. Vet ikke hva som regnes som mas, om han vil, eller om det er noe vits å prøve. Anonymous poster hash: e370f...ad8 Det er ikke lett, nei. Og det er sikkert derfor at mange syns det er så spennende.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 Jeg liker godt at menn viser interesse, ellers havner de fort i vennesonen. Jeg er ikke interessert i en gutt som ikke viser meg interesse. Men masing er bare slitsom, det forbinder jeg med sutring. Anonymous poster hash: 2764a...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå