AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Har akkurat fått meg ny kjæreste, og er stormforelsket i ham, de siste ukene har vi vært med hverandre hvert ledige øyeblikk vi har hatt. Før vi ble kjent bestilte han guttetur til andre siden av jordkloden. Nå har han reist, og blir borte i nesten en måned. Jeg har fri fra jobb, vennene mine er vekkreist, og det er like før jeg går på veggene. Sjekker telefonen i ett sett selv om jeg vet at jeg ikke har fått noe. Jeg trener, dyrker hobbyen min (interiør) og har selvpleiekvelder. Likevel føler jeg det nesten som kjærlighetssorg selv om jeg vet at han kommer hjem igjen til meg i slutten av måneden... Savner å kysse o kose med ham, tulle med ham, sovne i armene hans og våkne av at han kysser meg. Er det noen som har noen tips til meg? hvordan skal jeg komme meg igjennom disse fire ukene?Anonymous poster hash: 63db5...972
bebisss Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Min kjære var vekke i to hele måneder! det var helt grusomt. Man må faktiskt bare vente til tiden er over og han kommer tilbake igjen, det er ikke mer å gjøre. Bare hold deg opptatt og ikke tenke altfor mye på han. Hvis du sitter hjemme og kjeder deg så hjelper hvertfall ikke det på savnet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå