Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Har det så tungt, vondt og vanskelig, og det preger tankene mine til enhver tid! Det er slutt med kjæresten, som jeg trodde elsket meg like mye som jeg elsker han, og han nekter å svare meg når jeg kontakter han. Forstår ingenting, hvordan er det mulig å bare gi faen i kjæresten sin på 1-2-3, og ikke bry seg mere, som ingenting har skjedd?? 😢
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Jeg var dritt lei av at han ikke tok ansvar for noe, og vi kranglet .. Helt ærlig så tror jeg han ikke gidder mer fordi han ikke gidder å dra på jobb og alt annet ansvar jeg ønsker at han skal ta.. Så han sitter nok opphengt i tv og tv spill og har det så fantastisk at han ikke gidder å bry seg om meg lenger! Men det gjør så jævlig vondt, for jeg så en mann i han
Cristella Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Prøv å gi han litt tid til å tenke seg om. Unngå å kontakte han et par dager, og ikke press. Det er godt mulig han bare trenger litt tid til å finne ut av ting. Det er utrolig vondt, det vet vi nok alle! Men uansett hvordan det ender så skal du se at det går bra til slutt!
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Prøv å gi han litt tid til å tenke seg om. Unngå å kontakte han et par dager, og ikke press. Det er godt mulig han bare trenger litt tid til å finne ut av ting. Det er utrolig vondt, det vet vi nok alle! Men uansett hvordan det ender så skal du se at det går bra til slutt! Så fint svar det ordner seg nok til slutt på en eller annen måte, men så vanskelig å komme gjennom de dagene i mellomtiden
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Og jeg vet jo at jeg kommer til å få det mye bedre uten han, men litt vanskelig å tro innimellom.. Gleder meg til den dagen jeg våkner opp og han ikke er det første jeg tenker på, gleder meg til å slippe å tenke på han
Cristella Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Så fint svar det ordner seg nok til slutt på en eller annen måte, men så vanskelig å komme gjennom de dagene i mellomtiden Ja, det er dessverre veldig tungt å komme seg igjennom dagene i begynnelsen. Det er derfor superviktig at du finner noe å gjøre. Vær sammen med venner, du kan trene, gå på fjellturer, alt annet enn å sitte inne å tenke. Ja, jeg vet, typiske råd som alle kommer med, og mange tomme ord som kanskje virker helt meningsløse akkurat nå. Men det hjelper faktisk. Og tro det eller ei - hver eneste dag blir alltid bittelitt bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå