Isiselin Skrevet 15. april 2004 #21 Del Skrevet 15. april 2004 112 inviterte foreldre, søsken m/fam, besteforeldre, onkler og tanter med koner og kjærester, alle hans søskenbarn (12), halvparten av mine søskenbarn (20) m/kjæreste eller ektefelle (men ikke barn), nærmeste venner m/kjærester. Blir omtrent 25 under 16 år hvis alle barna som er invitert kommer. Alle våre gjester er invitert til vielse, middag, kaffe og heidundrende fest! Det sier seg selv at med så mange gjester blir ikke menyen av de mest fancy, men jeg tror svinestek, karamellpudding og sodd til nattmat holder i lange baner, jeg... Det viktigste er at alle vi bryr oss om kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. april 2004 #22 Del Skrevet 15. april 2004 Har invitert 84 stk, det er vel 90 %familie og resten venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 15. april 2004 #23 Del Skrevet 15. april 2004 Vi blir 9 stk til sammen. Foruten oss to er det sønnen vår, min mor, hans far og forlovere med partner. Det blir nok kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
othelie Skrevet 15. april 2004 #24 Del Skrevet 15. april 2004 Vi blir ca 30 stk, men vi inviterte vel rundt 45. Vi visste at mange ikke ville komme, men inviterte likevel. Da er det søsken med samboere og en kjæreste, onkler, tanter, foreldre, tane og onkelbarn, besteforeldre, eget barn og fire vennepar. Grensen gikk ved søskenbarn. Synes barn er artige i bryllup og kunne ikke tenke meg å være uten dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergutt Skrevet 15. april 2004 #25 Del Skrevet 15. april 2004 vi blir ca. 40 stk. mest blir det venner ,søsken , foreldre, ingen barn er invitert. datteren vår går etter middagen. Skulle vi ha innvitert hele sulamitten med tanter, onkler, søskenbarn m.m hadde vi blitt oppmot 180 stk. og det er helt uaktuelt. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. april 2004 #26 Del Skrevet 15. april 2004 Vi blir ca. 60 stk. Mesteparten er venner, vi har invitert kun de vi vil ha der. Forstår ikke hvordan man få over 100 gjester jeg, men så har ikke vi så stor familie, og ikke så stor vennekrets heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. april 2004 #27 Del Skrevet 15. april 2004 100 har vi på lista, av disse er 77 familie og 23 venner. Vi har invitert alle foreldre, bestemor, søsken, de 2 eldste onkelbarna (7 og 5), alle onkler og tanter, nesten alle mine søskenbarn, og de han har mest kontakt med, av venner har vi invitert de aller nærmeste. I tillegg har vi invitert noen barn av søskenbarn (3). 2 avdisse er invitert fordi de bor i utlandet, og ikke kan ta turen hit uten barna. Og et vil være ca 2mnd i bryllupet, og bryllupet er på en helt annen kant av landet enn hvor de bor og har familie. De som har hatt forhold på 6mnd eller mer når inbydelsene går ut, blir invitert med partnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 16. april 2004 #28 Del Skrevet 16. april 2004 Vi har 131 personer på gjestelista vår. Det er familie og alle våre nære venner. Om det kommer 131 stykker, vil tidsnok vise seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. april 2004 #29 Del Skrevet 16. april 2004 Vi har invitert 78stk...Det er onkler,tanter,kusiner,søsken m/følge,10 venner til kaffe(de vi har nærmest kontakt med) Og de som har samboere får ta med de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 16. april 2004 #30 Del Skrevet 16. april 2004 Til middag var vi kun nærmeste familie: barna våre, foreldre, søsken m/barn og forlovere. Totalt 17 stk. Om kvelden hadde vi vennefest for alle vennene våre, både single og par, noen naboer som vi har god kontakt med, og de fleste av søskenbarna våre m/følge. Totalt 65 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. april 2004 #31 Del Skrevet 16. april 2004 Vi er 60 stykker i vårt bryllup. Det er foreldre og søsken (med samboere). Det er tanter og onkler og søskenbarn (med samboere). Og det er noen gammeltanter og gammelonkler. Noen gamle bandkolleger av min kjære og våre felles venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 16. april 2004 #32 Del Skrevet 16. april 2004 50. Det ble ca 20 venner, og 15 fra hver vår familie. (Vi har merkelig nok nesten like store familier. Flaks.) Ingen søskenbarn, for vi har ikke hatt så mye kontakt i de siste årene med dem. Og ingen har reagert negativt på det. Hadde stålsatt meg for kritikk, men full respekt fra alle om at det er vårt bryllup og vår gjesteliste. Jo, forresten, en fetter av brudgommen, men han går under venner. Dukker noen single venner opp med ny kjæreste, så skal de få lov til det, hvis de ikke vil gå alene. Men under to måneder igjen, så sjansen er ikke så stor? Perfekt størrelse, synes jeg. Da rekker vi å få kontakt med alle. Var i et lignende bryllup på samme størrelse, og syntes det var fint. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå