Gå til innhold

ørepropper til festival. orepropper.no

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei :)
Jeg skal snart på festival, og har derfor tenkt å kjøpe meg skikkelige ørepropper, og ikke disse gule skumøreproppene som bare ødelegger musikkopplevelsen.

Men jeg vurderer å bestille på internett, jeg tenker at det sikkert et større utvalg der enn i den ille byen jeg bor i.

Jeg kom over siden : http://orepropper.no/
Noen som har erfaringer med denne siden? Og hvilke av disse øreproppene ville dere anbefalt: thttp://orepropper.no/butikk/produkt-kategori/musikkpropper/

H
åper på noen nyttige svar :))

Ha en fin mandag!

Hilsen jenta som snart skal på festival, men ikke gidder å få tinnitus :fnise:

Anonymous poster hash: d2dcb...c79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Smartfit - fordi man tar av og på proppene hele tiden, og snora gjør at de er lett tilgjengelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smartfit - fordi man tar av og på proppene hele tiden, og snora gjør at de er lett tilgjengelige.

Men det var flere ørepropper der med snor? Hvorfor akkurat disse? :)

Jeg bare lurer, skal bestille ikveld.Men vet ikke hvilke jeg skal bestille :(

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Aner ikke. Jeg bruker sjeldent ørepropper. Har herda øra etter mange år som konsertvanker :P

Men har flere venner, som liker disse med snor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke. Jeg bruker sjeldent ørepropper. Har herda øra etter mange år som konsertvanker :P

Men har flere venner, som liker disse med snor.

ok.. men vet du om det er noe forskjell på disse øreproppene? er det bare så lett at jo dyrere øreproppene er, jo bedre er de?

hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Flott innlegg :-)

Det er viktig å passe på hørselen din, den skal du ha resten av livet.

Jeg jobber i HLF (Hørselshemmedes Landsforbund) som er en frivillig organisasjon. Det er vi som står bak nettsiden www.orepropper.no. Her gir vi råd og tips om forebygging av hørselskader og hørselstap og vi selger gode ørepropper. Alle inntekter vi får går videre til vårt arbeide for å bedre forholdene for hørselshemmede og vårt arbeid med å forebygge hørselsskader i Norge. Vi har store informasjonskamapanjer rettet mor barn og unge. Vi har blant annet en årlig kampanje mot russen (Russ mot sus) hvor vi deler ut informasjon og gratis ørepropper.

Skal du ha med deg ørepropper på konsert vil jeg anbefale "Smart fit" eller Clear ears" . Begge typene gir deg en god musikkopplevelse samtidig som du beskytter hørselen din.

Vi gir følgende råd til de som skal på konsert og festival:

- stå ikke for nærme høytalerne

- ta pauser fra musikken

- bruk ørepropper

Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] hvis du lurer på noe.

Ha en fin sommer og en riktig god festival!

Med vennlig hilsen

Ellen Sagen

HLF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg har prøvd mye forskjellige ørepropper uten å være helt fornøyd, helt til min sønn er musikere og er svært opptatt av å bevare lydbildet mest mulig. Så han anbefalte med Hantek for støping av formstøpte ørepropper for konserter/musikk og jeg må si at dette er det beste jeg har hatt noen sinne.

Jeg gjorde et raskt søk, så fant jeg siden deres for ørepropper for musikk: http://www.hantek.no/orepropper/musikk

Formstøpte propper koster litt og det samme syntes jeg før jeg investerte i det, men det er verdt hver eneste krone:)

Hvis ikke har jeg noen venniner som kjøpte den typen som heter Pacato tror jeg, da de sto på Øya Festivalen nå i sommer.

Håper dette var til hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...