Gjest Offoff Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Hmmm.. Hvordan skal jeg begynne?? Ok. jeg er i ett fast forhold som har vart i litt over 2år(er fortsatt ilag) vi har en datter på 10mnd. Jeg elsker han ubeskrivelig høyt, å han elsker meg ubeskrivelig høyt. MEN, jeg tror jeg begynner å få følelser for broren hans. Hver gang jeg ser han så tenker jeg KUN på han, ingenting annet. Jeg drømmer om han VELDIG ofte, hvor vi gjør både ditt og datt. Jeg har litt lyst til å utforske, men har ikke lyst å gå fra typen min! Jeg har IKKE lyst til å være utro! Tanken har streifet meg noen ganger, men jeg tror ikke at kunne ha levd med å vite at jeg hadde hvert utro uten at typen min visste det!!! Dette er vanskelig for meg!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Jeg har litt lyst til å utforske, men har ikke lyst å gå fra typen min! Jeg har IKKE lyst til å være utro! Tanken har streifet meg noen ganger, men jeg tror ikke at kunne ha levd med å vite at jeg hadde hvert utro uten at typen min visste det!!! Dette er vanskelig for meg!!!!! Så la vere då vel! Forstår ikkje dette med at alle absolutt skal ha i pose og sekk for tida! :evil: Vel kan graset verke grønare på andre sida, men dersom du har det bra slik du har det - er det vel ikkje nokon som helst grunn til å leike med skjebnen, er det vel?
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Du sier at han elsker deg ubeskrivlig høyt...meget mulig! Og du sier at du elsker HAN ubeskrivlig høyt....PISS PREIK! Da hadde du IKKE hatt de tankene du har om broren hans, så enkelt er det! Drit lei folk som misbruker ordet ELSKE. Du er betatt av broren hans og har ikke de samma følelsene som du en gang hadde for samboern din. Er det så veldig vansklig å innrømme det ovenfor deg selv?? Du burde ta et VALG rimlig kjapt ikke for din skyld, men for den stakkars samboern din! Men siden du sier du har lyst til å utforske så er vel valget allerede tatt. Bare ikke tro at du kan få begge deler. Kjæresten din fortjener bedre enn så. Stakkars unge :evil:
Gjest Offoff Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Jeg HVET at jeg ikke kan få både i pose og sekk!!!! Jeg har heller IKKE TENKT til å få både i pose og sekk!!!! Gjest: Skal du komme her å påstå at visst noen elsker samboeren/typen/mannen sin så KAN IKKE den personen ha noen følelser for NOEN andre???? Det, er det JEG kaller PISS PREIK!!!!! Er det mulig å skrive ETT innlegg her inne UTEN at man får dritt slengt i trynet!!!!!!??????
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Er det mulig å skrive ETT innlegg her inne UTEN at man får dritt slengt i trynet!!!!!!?????? Det var ikkje meininga å slenge dritt i trynet, men det virka som du var ute etter gode råd, og det har du da fått. Det virkar jo som du veit kva som er rett og gale. Dersom du er ute etter ein klapp på skuldra og nokon som seier "berre kos deg du jenta mi", eller noko i den duren - må du nok vente lenge...
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Dersom du er ute etter ein klapp på skuldra og nokon som seier "berre kos deg du jenta mi", eller noko i den duren - må du nok vente lenge...
Ann Forup Skrevet 15. april 2004 #7 Skrevet 15. april 2004 Der er stor forskel på at elske nogen og så være forelsket, i dit tilfelde elsker du nok din samober, og er blevet forelsket i din svoger, heldigvis så går forelskelse hurtig over igen så prøv at hold dig til drømme og fantasier, synd at ødelægge et godt forhold på et kort flirt, man ved aldrig hvornår man selv møder eller ser en person som bare har så meget lyst på, har da selv haft den føelese at se en anden mand og bare ha så meget lyst på ham rent sexuelt og ikke noget andet var skidt samma om hvem han var og hvor han kom fra, men det er jo det med at lære sig at holde sig fra konfektet, nogle har den styrke ander ikke, men mange oplever det med at man bliver tiltrukket af det modsatte køn selvom man har det fint hjemme og ikke ønsker et opbrud, så ikke skam dig over det det er du ikke alene om det er sikkert og vist, men tænk dig godt om er et one night stand med svoger så spændende at du vil risikere at miste det du allerede har, hvis dit svar bliver ja da kan jeg sige at da elsker du ikke din samboer godt nok.
snexi Skrevet 15. april 2004 #8 Skrevet 15. april 2004 Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Har vert i samme forhold i 15 år (nå gift og 3 barn) Selvsagt blir en betatt av andre mennesker, tror jeg de fleste kjenner til. Men la det bli med det, det går nok over. Du har mye å sette på spill viss du gjør noe med det så tenk deg godt om. For min del har det alltid gått over og jeg kunne aldri tenke meg å gjøre noe med det. Tror det kommer av at en er sliten, har en dårlig periode bak seg. Kanskje tiden er litt travel med småbarn og en føler seg mindre " satt pris på i perioder" Da begynner en automatisk å tenke tilbake hvordan tiden som "nyforelsket" var. Og da er det også lett for å lage seg en illusjon av et menneske en er litt betatt av.
Gjest Offoff Skrevet 15. april 2004 #9 Skrevet 15. april 2004 Tusen takk for gode svar Ann Forup og snexi:)... Det var vel egentlig sånne svar som dere gav jeg håpet på å få At det faktisk er flere enn meg som blir betatt av andre. Ann Forup: Mitt svar blir nei, en one night stand med min svoger er ikke så spennendes at jeg vil risikere det gode jeg har nå!!!!
blåveis Skrevet 15. april 2004 #10 Skrevet 15. april 2004 Det var vel egentlig sånne svar som dere gav jeg håpet på å få Dersom du på forhånd har bestemt deg for hva du vil høre, hvorfor skiver du ikke bare svarene selv?
Gjest Offoff Skrevet 15. april 2004 #11 Skrevet 15. april 2004 Hva er det med dere her inne på kvinneguiden??? Har dere som mål å kaste dritt eller få folk til å føle seg dumme/dårlige??????
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #12 Skrevet 15. april 2004 Hva er det med dere her inne på kvinneguiden??? Har dere som mål å kaste dritt eller få folk til å føle seg dumme/dårlige?????? Du spurte, du fekk svar, kva meir ønsker du då? :klø:
Gjest Myumi Skrevet 15. april 2004 #13 Skrevet 15. april 2004 Hva er det med dere her inne på kvinneguiden??? Har dere som mål å kaste dritt eller få folk til å føle seg dumme/dårlige?????? Som man skriver får man svar.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #14 Skrevet 15. april 2004 Jeg også har vært forelsket i noen annen enn sambo, og det var gjensidig. Jeg drømte omtrent hver natt at vi hadde sex og greier, og var veldig betatt av han. Men vi gjorde ikke noe med det. HELDIGVIS. Og det gikk over. Jeg elsker sambo ubeskrivelig høyt, men slikt kan skje likevel. Sist helg fikk jeg både pose og sekk :oops: , og jeg må si det var mye bedre i fantasiene!!! Det er ikke verdt det for fem flate øre -tro meg!!! :fy: Jeg føler meg helt forferdelig og fortrenger det hele. iblant tror jeg det hele har vært en vond drøm.. Dersom du og din sambo har det litt stritt eller kjedelig, slik som vi hadde det, så gjør noe med det selv! det gjorde jeg denne uka, og vi har hatt det kjempebra foruten min dårlige samvittighet som jeg .... ja det er en annen historie. ikke vent på at koselige og romantiske, og den gode sex'en dukker opp sånn helt uten videre. Det går over! Fokuser på de gode tingene i ditt nåværende forhold! Jeg har vært der selv. Lykke til.
Gjest Madam Felle Skrevet 15. april 2004 #15 Skrevet 15. april 2004 Hva er det med dere her inne på kvinneguiden??? Har dere som mål å kaste dritt eller få folk til å føle seg dumme/dårlige?????? Du hadde bestemt deg for hvilke svar du ville godta før du la inn innlegget. Så da lurer jeg egentlig på hva som egentlig var vitsen med innlegget? Du satt jo selv med svarene du aksepterte, og ja det er greit å få vite at andre har vært i samme situasjon. Men du kan da ikke bestemme hvordan folk skal svare deg. Noen vil selvfølgelig mene at det er tåpelig det du styrer med, for det kan faktisk hende at noen ikke har opplevd det du går igjennom. Men det er da ikke feile svar for det. For de er det jo totalt latterlig det du går igjennom nå, for de har aldri vært i den situajsonen. Så derfor syns jeg ikke du behøver kritisere andre for at de ikke har samme meninger som deg. For alle er ikke like, og takk og lov for det. Og alle må vi få ha våre meninger. Noen dummere enn andre, men det er nå en mening. Det jeg vil råde deg til er å lese igjennom første innlegget ditt. For der skriver du at du har litt lyst til å utforske. Men senere skriver du at du ikke vil gjøre noe som kan risikere forholdet til kjæresten din. Folk er ikke tankelesere, og jeg forstår godt at folk reagerer på at du skriver at du har litt lyst til å utforske det, men samtidig ikke miste kjæresten din. Da er det jo snakk om å få både i pose og sekk. Det kan av og til være lurt å lese igjennom ting en leser før en legger det ut, for da kan en gjerne enten ta bort det en ønsker, eller rett og slett fylle ut ting som er relevant for problemstillingen. For ingen her inne er tankelesere, og kan bare snakke ut i fra hva og hvordan du skriver. Det beste du kan gjøre er å prøve å finne ut hva du har, og hva du faktisk kan miste om dette kommer ut.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #16 Skrevet 15. april 2004 Jammen glad at mannen min er enebarn Virker som om at det er mange som ønsker seg et forhold til svogeren sin,du tror vel at dere får det like bra sammen da,siden de er brødre. Uger,mann og svigerfamilie er jo ikke noe å bry seg om bare du får det som du ønsker. HALLO... begynn å tenk. Tenk på alle konsekvensene du skaper. kjenner at jeg blir helt :evil:
Gjest Offoff Skrevet 15. april 2004 #17 Skrevet 15. april 2004 du tror vel at dere får det like bra sammen da,siden de er brødre. Uger,mann og svigerfamilie er jo ikke noe å bry seg om bare du får det som du ønsker. Det har jeg aldrig sagt!!!! DET var noen DU antok!
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #18 Skrevet 15. april 2004 Tror ikke jeg vil komme med noen "what to do liste" ....for du har vel nok å tenke på offoff - -MEN, av erfaring i å ha vært i et snart 12 år langt forhold så vil jeg bare komme med DETTE ordtaket : du vet ikke hva du har før du har mista det Jeg skal ikke sitte her og være eplekjekk å si at alle årene ilag har vært som dans på roser. Nopers .... Noen ganger så møter man mennesker man blir betatt av....cluet er jo hva man GJØR med tankene bak betattheta (jævla bra norsk jada hehee...) ikke sant?! Kanskje du ville ha en bekreftelse på dine tanker om "bare se men ikke røre?" Ja, jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her for det ville være gærnt men sett situasjonen motsatt ; DIN samboer blir betatt av DIN venninne/søster etc - har våte drømmer om henne etc etc.... Bare TANKEN får deg til å føle deg fysisk vondt? Jeg antar så.... Konsentrer deg om livet med din sambo og deres felles barn
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #19 Skrevet 15. april 2004 Tusen takk for svar Scorpina. Tror du har rett, vet ikke hva man har før man mister det. Tror jeg skal bare la det være med tanken å ingenting annet.
Ann Forup Skrevet 16. april 2004 #20 Skrevet 16. april 2004 Vil nok sige at måske man skulle ordlægge sig anderlede her, må være enig i at alt for mange her på kg er alt for dømmende og ser sig selv som ( man skulle tro ) perfekte uden fejl, synes nu mest at et forum som dette skal mere være en vejledning og give forslag istede for at være så dømmende overfor anders synspunkter og levevis, vi er godt nok alle så forskellige men ingen af os kan med hånden på hjertet sige at vi er perfekte, mange kunne nok godt sætte tingen lidt i perspektiv først før de svare, og selvom man ikke er ening da kan man måske ordlægge sig så det lyder lidt pænere og mere forståningsfuld. Men ja det er jo bare mig og min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå