missdior Skrevet 2. juli 2013 #141 Skrevet 2. juli 2013 Har du aldri sett handlevogn med babysete? Eller sett at noen har bilsete i en handlevogn? Jo, det har jeg sett MANGE ganger, men aldri en handleKURV med babysete.
Nerine_ Skrevet 2. juli 2013 #142 Skrevet 2. juli 2013 Jo, det har jeg sett MANGE ganger, men aldri en handleKURV med babysete. Beklager, kaller handlevogner for handlekurver innimellom 1
Irja Skrevet 2. juli 2013 #143 Skrevet 2. juli 2013 I alle dager.. De som vil ta med ungen/ungene sine ut av bilen gjør det, også kan dere som ikke vil la være. Er ikke det flott? 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #144 Skrevet 3. juli 2013 Nei, jeg lar ikke baby sitte i bilen om jeg leverer i bhg, går på butikken eller annet. Den skal få slippe å våkne alene og gråte og bli redd. Og selv om risikoen er liten, så kan det skje noe med babyen, med meg/storesøster eller med bilen. Anonymous poster hash: 95592...df3 3
kaprifolen Skrevet 3. juli 2013 #145 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hadde aldri gjort det! (Subaruen vi hadde da jeg var baby selvantente forresten, uten nøkler i tenningen eller noe. Min far grøsser fortsatt av tanken på at det var barnesetene som blusset opp først inni bilen. Hadde aldri fått oss uskadd ut om vi satt i dem.) Endret 3. juli 2013 av kaprifolen 3
Hjarte Skrevet 3. juli 2013 #146 Skrevet 3. juli 2013 Hadde aldri gjort det! (Subaruen vi hadde da jeg var baby selvantente forresten, uten nøkler i tenningen eller noe. Min far grøsser fortsatt av tanken på at det var barnesetene som blusset opp først inni bilen. Hadde aldri fått oss uskadd ut om vi satt i dem.) Jeg skjønner at han grøsser, jeg fikk frysninger bare å lese det :O 1
Sophie-Ann Skrevet 4. juli 2013 #147 Skrevet 4. juli 2013 Tråden er ryddet så godt det lar seg gjøre, gi beskjed hvis jeg har glemt noe Sophie-Ann, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå