Gå til innhold

Fotografen - middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leid inn fotograf for hele dagen, skal jeg beregne fotografen som en av gjestene ?

Har leid lokale som har plass til 80 stk, å vi er 80. Er heller ikke så keen på å ha fotografen sittende blandt venner og familie. Tenker det kan bli litt kleint, hva har andre gjort ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen fotografer vil ha middag, andre ikke. vår vil ha middag (ellr går seg en tur ut for å finne noe mat selv), og vil helst sitte på et separat rom. Er det noen grunn til at du velger å spørre en masse folk som ikke en gang vet hvem fotografen er, fremfor å ta det opp med ham/henne?

Anonymous poster hash: 5b268...351

• Liker 1
Skrevet

Ville høre hva som var vanlig, har vært i svært få bryllup å tenkte at her er det mange som har god peiling på hva som er normalt :)

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var i bryllup så ble fotografen regnet som en av gjestene og fikk middag o.s.v.

Men jeg tror han kjente brudeparet eller noen av gjestene, så da er det jo litt annerledes.

Anonymous poster hash: 4a282...3ab
AnonymBruker
Skrevet

Spør fotografen du, det er garantert ikke første gang han/hun får spørsmålet :)

Anonymous poster hash: 5b268...351

Gjest Adriane
Skrevet

Vi tilbød vår fotograf å sitte sammen med gjestene, men hun ønsker selv ikke å gjøre det. Det er friere for henne å sitte litt vekk fra gjestene og spise, for så å "dukke opp" for å ta bilder når det holdes taler osv. Hun sier at det uansett ikke er aktuelt å ta bilder av folk mens de spiser - noe jeg syns er veldig bra - så da benytter hun anledningen til å spise litt selv, se over utstyr, sjekke batterier etc etc :)

Det beste er å spørre fotografen hva h*n selv foretrekker :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å ha med meg matpakke, men har fått mat flere ganger, og da ikke sammen med gjestene men fått en tallerken av kjøkkenet som man spiser på gangen/siderom osv. Vi har bestilt mat til våre fotografer, men jeg kjenner de så er veldig naturlig at de sittertil bords.

Gjest Gjest
Skrevet

Et spørsmål: Hvorfor ha fotografen der hele dagen?

Gjest Murica
Skrevet

Så får man skikkelige bilder fra hele dagen og slipper å måtte lene seg på gjestene for å kunne få bilder fra festen.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Så får man skikkelige bilder fra hele dagen og slipper å måtte lene seg på gjestene for å kunne få bilder fra festen.

Ok.

Gjest Adriane
Skrevet

I vårt tilfelle, for å få type "dokumentarisk fotografering" fra bryllupsdagen, der fotografen fokuserer minst like mye på gjestene, situasjoner osv, som på selve brudeparet :) Gøy å ha gode bilder av gjestene og situasjonene også :)

• Liker 1
Skrevet

For at jeg vet men sikkerhet at det blir gode bilder igjennom hele dagen. Skal bare feire denne dagen en gang :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...