AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Har hatt dette i litt over en uke nå. Kommer og går. Er ikke vondt. Kjennes bare litt rart ut. Mest når jeg står oppreist. Vet ikke om det kan være noe med fordøyelsen eller nyrene kanskje? Det begynte etter at jeg begynte i ny jobb og der er det ekstra stressende så glemte å spise og drikke. Passer på å drikke mye nå, men er ikke så flink til å spise noe særlig. En av dagene jeg ikke hadde drukket så kjente jeg en skarp smerte etter at jeg drakk noe med kullsyre. I tillegg har jeg vært plaget med nummenhet i fingrer, mage og føtter. Aner ikke om det har noen sammenheng med de andre plagene. Kommer og går det også. Andre som har eller har hatt noe lignende? Anonymous poster hash: 4b95e...16a
Gjest anonym Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Vet ikke om det kan kalles lignende men jeg har press/ubehag på begge sider når jeg ligger og sitter. Vært hos legen,fysio/kiropraktor og røntgen men ingen kan svare på hva det er. En stor plage i hverdagen da jeg må holde armene i kors eller legge press på ribbena når jeg sitter/ligger. Hatt det i mange år.. men om jeg var deg ville jeg bestillt en legetime :-)
Kristinebba Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Hei! Jeg har helt samme! Hatt det i litt over 1 år. Sånn av og på.. det kan være i flere uker også er det plutselig bra i noen uker.. Sykt at jeg fant denne gamle tråden. Er dere her enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå