AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har korte bein og lang tynn overkropp. Det er også på låra og beina at alt fettet samler seg. Jeg holder på med en diett, men usikker på hvilken trening som er best. Noen sier jogging, eller intervalltrening, mens andre sier gåing er det beste. Jeg har nok kilo å ta av, men har mistanker om at fettet på låra og rumpa vil være det vanskelgste å bli kvitt... Noen tips? :-)Anonymous poster hash: 20070...9e2
Wonders Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 dansing gir nok fasongen du ønsker, for beina skal ikke pumpes, bare gjevnes ut...
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Gener. Man kan ikke punktslanke, rett og slett. Man kan gå opp og ned i vekt, men proporsjonene vil alltid være de samme - selv om man kan tone bittelitt her og der. Likevel kan man ikke endre drastisk. Anonymous poster hash: a6d70...0e3 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Enig i svar over - i utgangspunktet kan man ikke punktslanke. Men det er ting man kan gjøre for å legge forholdene til rette for ulike kroppsfasonger. Jeg tror - og har personlig erfaring selv - at langdistanseløping er noe som gir slankere ben. Anonymous poster hash: 7542b...e43
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har korte bein og lang tynn overkropp. Det er også på låra og beina at alt fettet samler seg. Jeg holder på med en diett, men usikker på hvilken trening som er best. Noen sier jogging, eller intervalltrening, mens andre sier gåing er det beste. Jeg har nok kilo å ta av, men har mistanker om at fettet på låra og rumpa vil være det vanskelgste å bli kvitt... Noen tips? :-)Anonymous poster hash: 20070...9e2 Har det akkurat på samme måte, er kjempespinkel på overkroppen i forhold til beina. Har for så vidt relativt tynne bein og, men kroppsbygningen min gjør slik at de aldri kommer til å se slanke og lange ut. Tror dessverre ikke det er så mye å gjøre med det Anonymous poster hash: d4222...478
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Jogging og pilates! Anonymous poster hash: 7ade6...095
belle_ Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Som nevnt går det ikke an å punktslanke kroppen. Tror muligens eneste utvei er fettsuging for drastisk resultat... Ikke at jeg anbefaler det da
Gjest TinaT Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Mine ben ble i hvert fall merkbart slankere av å gå. De siste årene har jeg gått hver dag, 3-4 mil i uken.
Hamburger1 Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Maksimal styrke 85-100% av 1RM. Det gjør bare muskelfibrene sterkere og ikke tykkere. Du kunne f.eks tatt knebøy med stor ytre belastning som du maksimalt hadde klart 2-5 repetisjoner med 4 sett. Jogging er også en fantastisk treningsmetode som gjør at kroppen blir "slim", men skal du ha bort mye fett så må det styrketrening til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå