slask Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Skrotet har av/på-knappen plassert akkurat der jeg holder en eller annen finger til stadighet når jeg bærer eller bruker den og resultatet for ørtende gang er reboot... I nettleseren finnes det ingen måte å hoppe til topp eller bunn, så man må skrolle vettet av seg når sidene er høye, noe de veldig ofte er... (har sjekket - det er ikke mulig med nettleseren selv om Samsung har en tap-to-top funksjon). Jeg sier konsekvent nei takk til oppdateringer, men måtte nettopp til pers fordi tvangs-valgene for neste varsel var: 30m 1t 3t Nå har jeg skrudd av auto-update, så får vi se...
#Sunrise Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 hadde den galaxy s og den er ihvertfall dårlig, verste jeg har hatt noen gang!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Hack mobilen. Legg inn et nyere firmware. Si hallo og velkommen til Android 4.2.2. http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1566 Anonymous poster hash: dba80...827
RockPaperScissor Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Stakkars deg.... hvordan holder du ut? Det må jo være helt forferdelig! Skulle tro Samsung gjorde dette bevisst mot deg? Endret 1. juli 2013 av RockPaperScissor 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Jeg digger den jeg =) Anonymous poster hash: e3bc1...75b 3
Yme Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Hva med å bruke en annen nettleser da, om du ikke liker den som kommer med telefonen, også vil jeg si at om avknappen sitter så løst at telefonen skrur seg av når du holder den, har du krav på å få bytta den inn, siden det åpenbart er en produksjonsfeil på den. Det at du sier nei til oppdateringer, er bare dumt. Telefoner er små datamaskiner, og produsentene finner alltid feil i programvaren etter produktet er lansert. Hvis du ikke vil at produsenten skal fikse problemene modellen har, er det jo egentlig bare din egen skyld at telefonen din ikke fungerer som den skal. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Det er jo blant de bedre telefonene en finner på markedet da. Selv tasser jeg rundt med flaggskipet deres Galaxy S2, men det er vel på tide å oppgradere snart. Anonymous poster hash: 5b831...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Du må ha en uvane. Kjenner folk med den telefonen og de har ikke det problemet. Anonymous poster hash: 3b4a0...279
slask Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2013 Stakkars deg.... hvordan holder du ut? Det må jo være helt forferdelig! Skulle tro Samsung gjorde dette bevisst mot deg? Ja, det er håpløst. Vurderer å bytte den mot noe bedre. En Siemens eller Motorola kanskje.
Capricorn Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Kjenner meg ikke igjen. Det er den beste telefonen jeg har hatt. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 tror heller det er du som har skrot-vaner. S3 er en genial telefon, hilsen tidligere HTC-fanatiker. 1
andy capp Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Godt fornøyd med min S3, første gangen jeg ikke har hatt lyst til å bytte med en gang bindingstiden gikk ut :-)
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Beste telefonen jeg har hatt. Har ingen av de problemene du beskriver. Jeg er den personen som vanligvis bytter telefon etter 1 år, fordi jeg er på jakt etter noe bedre. Men nå har jeg hatt min S3 i 1 år, og føler faktisk ikke for å bytte den ut:) Er storfornøyd! Anonymous poster hash: 5224a...1f0
Gjest Funky Punk Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Veldig fornøyd med min også. Eneste er vel at den blir litt treg innimellom. Kommer aldri borti av/på knappen, eller kommer jo borti, men aldri så hardt at den skrus av. Bruker chrome som nettleser siden den er enklere å bruke og jeg får enkelt inn alle bookmarks jeg bruker på min laptop hvor jeg også bruker chrome.
TheHairyToothfairy Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 forøvrig... å takke nei til oppdateringer er ikke akkurat verdens smarteste trekk med smartphones.
LittleJ Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Skrotet har av/på-knappen plassert akkurat der jeg holder en eller annen finger til stadighet når jeg bærer eller bruker den og resultatet for ørtende gang er reboot... I nettleseren finnes det ingen måte å hoppe til topp eller bunn, så man må skrolle vettet av seg når sidene er høye, noe de veldig ofte er... (har sjekket - det er ikke mulig med nettleseren selv om Samsung har en tap-to-top funksjon). Jeg sier konsekvent nei takk til oppdateringer, men måtte nettopp til pers fordi tvangs-valgene for neste varsel var: 30m 1t 3t Nå har jeg skrudd av auto-update, så får vi se... For det første er det deg det er no feil emd om du kommer borti knappen hele tia... Og du må jo også trykke på skjermen før det skjer noe som helst, så =P Det skal gå an å hoppe fra topp til bunn, husker ikke hvordan... Smart å ikke oppdatere!!! Eeeh... 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Jeg liker telefonen godt, men jeg klarer også å skru den av uten å faktisk gjøre det. Veldig ofte i lomma når jeg bøyer meg så kommer knappen i klem også er den skrudd av, har skjedd mange ganger og det er irriterende. Har bare sett på S4, men den er helt klart lettere å holde i siden den er firkantet og ikke rund. Ihvertfall for meg med ikke så store hender. Men vet ikke om den har noen bedre finesser enn S3. Anonymous poster hash: b1b7b...066
LittleJ Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Jeg liker telefonen godt, men jeg klarer også å skru den av uten å faktisk gjøre det. Veldig ofte i lomma når jeg bøyer meg så kommer knappen i klem også er den skrudd av, har skjedd mange ganger og det er irriterende. Har bare sett på S4, men den er helt klart lettere å holde i siden den er firkantet og ikke rund. Ihvertfall for meg med ikke så store hender. Men vet ikke om den har noen bedre finesser enn S3. Anonymous poster hash: b1b7b...066 S4 er helt lik S3 bortsett fra at de har dratt skjermen lenger ut, så firkanta er den ikke =P
RockPaperScissor Skrevet 3. juli 2013 #19 Skrevet 3. juli 2013 Ja, det er håpløst. Vurderer å bytte den mot noe bedre. En Siemens eller Motorola kanskje. Åh Gud jeg håper du er like sarkastisk i svaret ditt som jeg var i mitt.......
slask Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #20 Skrevet 3. juli 2013 For det første er det deg det er no feil emd om du kommer borti knappen hele tia... Og du må jo også trykke på skjermen før det skjer noe som helst, så =P Det skal gå an å hoppe fra topp til bunn, husker ikke hvordan... Smart å ikke oppdatere!!! Eeeh... Tydeligvis så rebooter den bare man holder knappen inne et par sekunder eller tre, helt uten å røre andre ting. Jeg har silikon"deksel" på den, så da står det litt spenn på knappen fra før - det det hele blir litt følsomt. Men skal klippe et hull akkurat der knappen er så kanskje det hjelper på. Åh Gud jeg håper du er like sarkastisk i svaret ditt som jeg var i mitt....... Det kan tenkes :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå