Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva som avgjør hvilke meldinger som havner i "Annet" og hvilke som havner rett i innboksen?

Har lyst til å sende melding til noen jeg ikke har på vennelisten og som jeg ikke har felles venner med, men vet at det er en sannsynlighet for at den havner i "Annet", og at vedkomne da sikkert ikke vil se den meldingen.

Noen ganger har jeg fått meldinger fra vilt fremmede rett i innboksen, og andre ganger har de havnet rett i "Annet".

Hadde vært så greit å vite før man sendte noe..

Anonymous poster hash: b92af...98d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, men det kommer jo uansett opp beskjed når meldingen er lest, så da ser du jo det.

Anonymous poster hash: d582b...c2b
AnonymBruker
Skrevet

^Ja, jeg er klar over det, men jeg vil jo at meldingen skal komme fram.

Det er så dumt om jeg sender en melding, også kanskje vedkomne ser det om 1 år eller så..

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg leste noe om at meldinger fra dine venner og dine venners venner, havner rett i innboksen, mens at de andre havner i "Annet".

Er det noen som har noen erfaringer med det? Evt. har sendt/mottatt melding fra en fremmed, men har allikevel havnet i innboksen?

Jeg har sendt personen venneforespørsel, hvis det har noe og si.

AnonymBruker
Skrevet

Det var faktisk sånn jeg kom i kontakt med kjæresten min. Vi hadde møttes ute på byen og han ga meg nummeret sitt. Men det klarte jeg selvfølgelig å miste. Lang historie kort; jeg lette han opp på facebook og sendte han en mld uten at han var på ventelisten min. Det tok 3 mnd før jeg fikk svar. Ganske enkelt fordi det havnet under "annet" en post man sjeldent/aldri sjekker. Så det beste er nok å sende en venneforespørsel før du sender meldingen.

Anonymous poster hash: 9dfbe...c55
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt venneforespørsel. Så hvis jeg har sendt venneforespørsel først, så vil den havne i innboksen?

Det står på profilen "Venneforespørsel er sendt. Hvis du kjenner **** kan du sende ham en melding".

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt venneforespørsel. Så hvis jeg har sendt venneforespørsel først, så vil den havne i innboksen?

Det står på profilen "Venneforespørsel er sendt. Hvis du kjenner **** kan du sende ham en melding".

Jeg tror det er større sjanse for at den havner i innboksen dersom du sender venneforespørsel først.

Anonymous poster hash: 9dfbe...c55

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer med det? Evt. har sendt/mottatt melding fra en fremmed, men har allikevel havnet i innboksen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått melding fra en som hadde sendt venneforespørsel, men den havnet allikevel i "annet".

Anonymous poster hash: 74fca...ef6
Skrevet

Send meldingen. Ser personen det ikke, så får det så være. Det kommer uansett opp et 1-tall på "meldinger" i menyen, så det er jo stor sjanse for at personen får det med seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det skal være slik at om du har felles venner så havner den i innboksen. Hvis ikke på "annet".

Anonymous poster hash: 320c6...9e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...