AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg er en stille og rolig gutt på 21 år. Jeg har aldri hatt kjæreste, men har alltid ønsket meg en. Jeg har ei venninne som tilbød seg å spleise meg med noen hun kjenner. Jeg var veldig usikker på det, men sa til slutt at jeg iallefall kunne møte henne. I helgen hadde hun fest og hun inviterte oss begge dit. Det ble litt mye og jeg var vel ærlig talt ikke helt meg selv. Jeg pratet en del med jenta og hun virket veldig ålreit slik jeg husker det. Men jeg tror kanskje at jeg gjorde og sa mye rart og dumt. Ikke noe fornærmende eller noe slikt, men jeg er litt redd for at hun sitter igjen med et helt annet inntrykk av meg enn det jeg håpet hun skulle ha. Jeg tror jeg prøvde meg på henne på en veldig obvious måte også. Jeg la henne til på facebook ikveld og vi pratet litt ikveld. Jeg sa unnskyld for oppførselen og prøvde å få fram at jeg ikke var sånn til vanlig, selv når jeg drikker. Hun sa hun skjønte det ble litt mye på meg ja og at oppførselen forrige kveld var velidg annerledes i forhold til det hun hadde hørt om meg. Fra det jeg pratet med henne ikveld og virker hun veldig ålreit og ei jente jeg kan like godt. Har jeg ødelagt sjansen for noe? :/ Anonymous poster hash: ca2fb...679
Alja Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Nei Dersom hun bedømmer deg ut i fra èn fest der du fikk for mye innabords sier det mer om henne. Fyr på, be om en ny sjanse til å vise hvem du er 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Ikke vær så stakkarslig med å beklag deg så fælt. vær litt tøff. Mitt tips. Anonymous poster hash: b48f0...90b 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Hun pratet jo med deg resten av kvelden og dere har kanskje pratet etterpå og? Jeg tror nok ikke du ødela sjansen for noe, men neste gang du skal møte henne kan du jo sørge for at det er et sted uten alkohol? Anonymous poster hash: d85d6...29d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Grow some balls. Det er oppførselen du viser her inne, og ikke det du beskriver som bekymrer meg mest i forhold til den dama. Egentlig damer generelt. Greit nok å komme med en liten unnskyldning for den episoden. Men la det bli med det. Ikke mas masse om det og søk bekreftelse hos henne ang saken. Du minner om meg selv da jeg var yngre. Veldig usikker og litt unnskyld for at jeg er til holdning. Du kan med stor fordel bli tøffere. Anonymous poster hash: 3467c...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå