AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har funnet en gutt jeg liker, og har tenkt til å ta kontakt når jeg får psyket meg opp til det. Det som holder meg tilbake, er at jeg blir så forbanna nervøs når jeg liker noen. Føles ut som om jeg skal opp til en viktig eksamen. Jeg klarer ikke tenke fornuftig, får hjertebank, svetter, skjelver og blir generelt ganske teit og sjenert. Føler meg slik i alle fall. Klarer ikke å slappe av når jeg er med en jeg liker, og synes det hindrer meg litt i å være den jeg egentlig er. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan håndtere de følelsene mine litt bedre og få bukt med nervøsiteten? Er så slitsomt at det ikke er gøy å bli forelsket engang. Det er bare alt for mye for meg.. Anonymous poster hash: ec72a...6a6
Luring-59 Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg hadde det akkurat slik ved min første forelskelse. Det var helt håpløst. Da jeg endelig fikk mannet meg opp og fikk snakket med denne jenta, var det dessverre for sent. Jeg angrer enda på at jeg ikke var modig nok til å prøve å få denne jenta mens jeg hadde sjansen. Jeg var så fryktelig redd for å bli avvist. Og det er over 30 år siden nå. Så uansett hva du gjør, så gjør noe. Det kan godt hende at du finner ut at fyren ikke er drømmeprinsen likevel. De færreste er det. Men det får du ikke vite før du har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå