AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 I helgen var jeg på vors, der var det ei jente jeg ikke hadde møtt før. Jeg pratet litt med henne, hun var søt og hyggelig. Utpå kvelden merket jeg at hun ble borte en stund, først trodde jeg hun bare hadde gått på do, men når jeg gikk dit selv var hun ikke der. Men hun satt i trappeoppgangen, hvor jeg hørte at hun snufset og gråt. (Hun satt med ryggen til meg og så meg ikke) Jeg visste ikke helt om jeg skulle la henne være eller ikke men til slutt spurte jeg om det var noe galt. Hun ble litt skremt tror jeg, hun tørket tårene og sa nei da. Jeg gikk ned i trappen og satt meg ved siden av henne, og spurte om hun gråt og hun nikket. Så lurte jeg på om det var noe hun ville prate om, mens jeg la armen rundt henne. Hun sa det bare var litt mye som foregikk og plutselig kom bare tårene. Jeg følte at jeg kanskje trengte meg litt på og spurte henne om hun ville jeg skulle gå eller om det var greit at jeg satt der med henne. Hun sa jeg kunne sitte der, så flyttet hun seg nærmere meg og la hodet på skulderen min. Vi satt der en stund uten å si noe før hun sa hun ville gå inn til de andre igjen. Når vi kom opp av trappen, tok jeg tak i armen hennes slik at hun stoppet. Jeg gikk nærmere henne og kysset henne. Jeg kunne se hun ble overrasket (jeg ble litt overrasket selv, jeg har aldri gjort noe sånt før) og jeg angret med engang (jeg tenkte at dette var altfor frempa og hun trodde sikkert jeg kunne ville en ting) så jeg sa "Sorry hvis det ikke var greit, men du er bare så utrolig søt" hun bare smilte og sa "det var veldig greit", så tok hun meg i hånden og vi gikk inn til de andre igjen. Når vi kom til utestedet pratet vi mer og vi danset litt. Det ble ikke noe mer kyssing, men vi flørtet veldig. Vi har pratet sammen idag og vi har snakket om å møtes. Det jeg lurer på er det noen som har noe forslag til hva vi kan gjøre når vi møtes? Og hvordan bør jeg oppføre meg, skal jeg fortsette å være veldig flørtende eller være mer meg selv (ettersom jeg ikke er veldig sånn når jeg er edru)? Anonymous poster hash: 5d8ea...97a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Avsnitt! Anonymous poster hash: 735cc...acc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Vær slik du var. En gentleman som viser at du bryr deg. Anonymous poster hash: 71bb7...352 2
Nettinettet Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Som anonym sier. Vær deg selv og bry deg. Vis at du har interesse av å lære henne å kjenne og spør henne om ting er bedre og om det er noe du kan gjøre for at hun skal ha litt mindre bekymringer. Det vil gi henne en god trygghetsfølelse som jo er det beste grunnlaget når man skal bygge et forhold. Det å vite at et menneske bryr seg om en knytter en raskere, men det bør ikke utnyttes. Du bør bry deg og ønske å stille opp for henne hvis du later som om du gjør det.
Gjest Lincoln Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor kysset dere ikke mer? Du må for all del være frempå og vise at du er interessert i henne som kjæreste, ikke som venn. Du er på autobahn inn i vennesonen nå.
DSilva21 Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Så utrolig søt du er! Heldig jente som skal på date med deg ass! Bare fortsett som du var du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå