Gå til innhold

Scenarioet ville forløpt seg videre med at...  

1. 1. Scenarioet ville forløpt seg videre med at...

• ... jeg hadde tatt slikkepinnen og gått.
      22
    • ... jeg ville latt moralen seire og tatt en liter melk til.
      4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den moderlige delen i meg sier "no way"....men den økonomiske sier "ta den og løp som faen og innkasser gryn" :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ganske mange venner som har hang til å være "morsomme".

Er også selv kjent for å tøyse ganske mye med folk, så jeg hadde rett og slett ikke trodd noe på det!

Hadde regnet med at det var et skjult kamera et eller annet sted, og noen venner som stod noen reoler bortenfor og humret.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ikke det verste man kan gjøre til en unge er å rappe slikkepinnen.. Man skal ikke stjele, men å rappe en halvspist slikkepinne kvalifiserer vel knapt som stjeling :ler: . Ungen hadde ikke plaget meg, blir ikke særlig traumatisert av å bli lurt av med en slikkepinne.

VesleBråka

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker slikkepinner, men ikke unger.Jeg kunne tatt de uansett om jeg hadde fått en million, jeg.. :tunge1:

Skrevet

Aha. Så dere ville altså røvet den stakkarslige jenta for gleden hun hadde over sukkertøyet sitt. Og etterlatt hennes skrikenes men store krokodilletårer, i tro om at verden hadde gått under?

Monstre er dere, alle sammen!! :ler::tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet
Aha. Så dere ville altså røvet den stakkarslige jenta for gleden hun hadde over sukkertøyet sitt. Og etterlatt hennes skrikenes men store krokodilletårer, i tro om at verden hadde gått under?

Monstre er dere, alle sammen!!  :ler:  :tunge1:

Hva hadde du gjort?

Skrevet

Monstre er dere, alle sammen!!  :ler:  :tunge1:

Nei!! Vi ville fått henne til å storle, slik at hun ikke engang la merke til at slikkepinnen ble borte midt i kilingen!!!!

Og er da seff. helt overbevist om at hun ikke kom til å skrike etterpå og tro verden var over!!!! :tunge1: Såh!!

Skrevet

Hva hadde du gjort?

Jeg hadde tatt slippepinnen å løpt for livet, selvsagt. :tunge1:

Skrevet

Nei!! Vi ville fått henne til å storle, slik at hun ikke engang la merke til at slikkepinnen ble borte midt i kilingen!!!!

Og er da seff. helt overbevist om at hun ikke kom til å skrike etterpå og tro verden var over!!!! :tunge1: Såh!!

Det er vel fordelen med å være fire år.

Men er så lett å muntre opp. :-)

Skrevet

Nemlig!!

så da får jeg millionen min og 4-åringen skrattler og skjønner ikke at noe skjedde etterpå!!!

beste ideen idag!! :ler:

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt den slikkepinnen. Ikke fordi jeg ikke godt kunne trengt en mill, men rett og slett fordi jeg ikke har samvittighet til å ta slikkepinner (eller noe annet) fra et barn. Hadde det vært min egen unge hadde det selvsagt være noe helt annet, men jeg hadde ikke orket å gjøre noe så grusomt mot andre foreldre som å få barnet deres til å grine. Jeg vet av erfaring hvor vanskelig det kan være å trøste barn i den alderen fordi en ny av samme sort er ikke det samme som den det hadde, så det så...... :)

Skrevet

Huff, hadde nok tatt den, men hatt litt dårlig samvittighet etterpå :-)

Skrevet
Sannsynligvis hadde jeg ikke svart tlf i det hele tatt, hvis det var ukjent nummer. Men forutsatt at jeg hadde svart:

:hoho:

Du er søt!

Skrevet
men rett og slett fordi jeg ikke har samvittighet til å ta slikkepinner (eller noe annet) fra et barn. Hadde det vært min egen unge hadde det selvsagt være noe helt annet' date=' [/quote']

Så du er ikke Tante Grusom du, men Mamma Grusom... :ler:

Skrevet

Hadde jeg vært sikker på at det var sant, så hadde jeg tatt den!

(Og det selv om jeg er veldig glad i barn). :tunge1:

Tror ikke barnet hadde hatt det så grusomt p.g.a det.

Selvfølgelig hadde h*n blitt lei med en gang, men det hadde nok vært glemt i løpet av max 5 minutter, siden mora garantert hadde kjøpt en ny, (eller to), for å få barnet fornøyd. :wink:

Dessuten hadde jeg sagt, (ropt mens jeg løp), at det ikke var vondt ment, men et "oppdrag",- og at de kunne legge igjen tlf. nummer i kassa, så skulle de få rikelig tilbakebetalt for kjærligheten.- eller no sånt.

Tipper de hadde endt med å bli førnøyde de også, når de senere fikk en bedre forklaring, unnskyldning, og noe fint barnet ønsket seg. :D

(Tror mora hadde skjønt meg godt når jeg fikk forklart,- hun hadde sikkert gjort det samme selv :ler: )

Skrevet

Jepp, jeg er Mamma Grusom. Bare spør min datter, ho kan sikkert bekrefte det når som helst. Spesielt når ho ikke får viljen sin. :ler:

Gjest celine
Skrevet

Ungen skulle fått lov til å beholde slikkepinnen sin av en enkel grunn:

:evil: INGEN KAN KJØPE MEG TIL Å GJØRE NOE JEG I UTGANGSPUNKTET IKKE VILLE GJORT !!!!! :evil:

...as simple as that..... 8)

Skrevet

Tatt den , selvfølgelig.

Hadde det vært noen andre, og mitt barn med slikkepinnen, hadde de også vært velkommen til slikkepinnenapping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...