AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. søsteren min har jeg daglig kontakt med til vanlig, og vi er veldig gode venner. Etter hun kom hjem fra en ukes ferietur tok hun flyet hjem til mamma for å besøke hu i to-tre dager før mamma skulle på ferie. Hun dro dit på onsdag, og skulle ta fly hjem på lørdag. Jeg snakket med hu sist på fredag da hu sa at hu skulle bestille flybillett til lørdag og vi avtalte at jeg skulle hente hu på flyplassen. Hun spiste middag hos mamma på fredag og så dro ut etter det for å møte en venninne. Etter det har ingen av oss sett eller hørt noe fra henne. Hun skulle også vært på jobb idag, men har ikke møtt opp der heller. Jeg begynner å bli bekymret for om det har skjedd noe. Telefonen er slått av og har vært det hele tiden, unntatt noen minutter på formiddagen på lørdag. Er usikker på å ringe politiet, jeg bor jo 50 mil unna området hun sist var sett, og for ett og et halvt år siden kom hun seg ut av rusmiljøet, hun hadde holdt på med hasj, amfetamin og piller litt av og på i et år da, og hun setter stor pris på livet hun har, med mye familie rundt seg, god jobb og tantebarn som hun er veldig glad i. Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 007e2...849
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Hun er i begynnelsen av 20-årene, hvis det skulle ha noe å si. TSAnonymous poster hash: 007e2...849
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Få noen du kjenner på stedet til å se etter henne. Hun har muligens gått på en dop-smell. Jeg tror jeg ville dratt og lett etter henne selv. Håper hun er ok og nykter! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Jeg skulle gjerne dratt og sett etter henne selv, er vokst opp det og kjenner enkelte områder godt, og alle mine bekjente holder øynene åpne etter henne. Men jeg har ikke mulighet til å dra dit, har ikke fri og er alene med datteren min på 4 år, samboer er på reise. Får ikke mulighet til å dra før torsdag, og uansett er Oslo stort, er mest sannsynlig der hu er. Lurer på å ringe politiet for å få råd om hva jeg bør gjøre ihvertfall. Blir bekymra da det er mange år siden det har gått så lang tid fra vi har fått kontakt med henne. TSAnonymous poster hash: 007e2...849 1
Gjest sweetsugar Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Ring purken å hør hva de sier. Kansje se om du har noen som kan passe datteren din, og om det er mulighet å få fri fra jobb noen dager?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Jeg ville ringt politiet. Om ikke søsteren din har for vane å stikke av vil de nok erklære henne for savnet og begynne å lete. Anonymous poster hash: 24d3d...07f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå