AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg forvirrer meg selv sånn for tida....jeg er i et forhold med en mann jeg møtte for 3 år siden. Det siste året har han bodd langt unna på grunn av jobb, så vi ser hverandre veldig sjelden. Vi holder likevel fast i forelskelsen vår fordi vi vet at dette er noe som kommer til å endre seg snart; han skal snart flytte hjem igjen så vi kan få et normalt liv. Midt oppi dette kommer eksen min inn i bildet. Vi gjorde det slutt for 9 år siden, men vi har vært gode venner siden da. Vi snakker ofte på telefonen, om alt og ingenting, og jeg kan virkelig kalle ham en av mine beste venner. Forrige helg møttes vi en vennegjeng på hyttetur, og han var også med der. Det hele endte med at vi plutselig oppførte oss som vi var sammen igjen, med alt det innebar. Nå sitter jeg her og greier ikke å tenke på noe annet enn ham. Hva om ditt, hva om datt. Jeg vet virkelig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jeg vet ikke hvem jeg kan snakke med dette om.... Kanskje det er relevant å vite hvorfor vi (jeg) gjorde det slutt for 9 år siden også. Vi var relativt unge, og jeg følte at han var litt for barnslig. Hadde en humor jeg ikke helt greide å være med på. Da jeg fortalte ham at jeg var usikre på følelsene mine for ham brøt jeg sammen, og det hele endte med at han måtte trøste meg, fordi jeg var så lei meg. Alltid vært så glad i den mannen, så nå sitter jeg her og tenker: ga jeg slipp på mannen i mitt liv den gangen for 9 år siden? Eller er det noe annet som gjør at jeg sitter her og tenker på ham hele tiden? Anonymous poster hash: c9943...8a8
missy_91 Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Jeg forvirrer meg selv sånn for tida....jeg er i et forhold med en mann jeg møtte for 3 år siden. Det siste året har han bodd langt unna på grunn av jobb, så vi ser hverandre veldig sjelden. Vi holder likevel fast i forelskelsen vår fordi vi vet at dette er noe som kommer til å endre seg snart; han skal snart flytte hjem igjen så vi kan få et normalt liv. Midt oppi dette kommer eksen min inn i bildet. Vi gjorde det slutt for 9 år siden, men vi har vært gode venner siden da. Vi snakker ofte på telefonen, om alt og ingenting, og jeg kan virkelig kalle ham en av mine beste venner. Forrige helg møttes vi en vennegjeng på hyttetur, og han var også med der. Det hele endte med at vi plutselig oppførte oss som vi var sammen igjen, med alt det innebar. Nå sitter jeg her og greier ikke å tenke på noe annet enn ham. Hva om ditt, hva om datt. Jeg vet virkelig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jeg vet ikke hvem jeg kan snakke med dette om.... Kanskje det er relevant å vite hvorfor vi (jeg) gjorde det slutt for 9 år siden også. Vi var relativt unge, og jeg følte at han var litt for barnslig. Hadde en humor jeg ikke helt greide å være med på. Da jeg fortalte ham at jeg var usikre på følelsene mine for ham brøt jeg sammen, og det hele endte med at han måtte trøste meg, fordi jeg var så lei meg. Alltid vært så glad i den mannen, så nå sitter jeg her og tenker: ga jeg slipp på mannen i mitt liv den gangen for 9 år siden? Eller er det noe annet som gjør at jeg sitter her og tenker på ham hele tiden? Anonymous poster hash: c9943...8a8 Jeg tenker at når du først har tillatt deg å tenke sånn på han igjen, og oppført deg sånn med han så bør du gjøre det slutt med han du er sammen med nå, og prøve igjen med xen. Hvis du først har forelsket deg i xen igjen og tenker på han masse, så betyr det at han du er med nå ikke er mannen i ditt liv. For om han var det, hadde du ikke tenkt sånn om xen din nå.. rett og slett! Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Ja, jeg vet at du har rett. Det er dårlig gjort overfor min nåværende kjæreste å fortsette med ham etter det jeg har gjort. Jeg vet bare ikke om jeg tør satse med eksen. Redd for å snakke med ham om det. Jeg skal besøke ham i ferien min da, så kanskje vi kan finne ut av noe da...Anonymous poster hash: c9943...8a8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Oisann. Dette var historien sin det. Tja, hva kan man si? Det er jo urimelig slemt gjort mot han du er i et forhold med da ihvertfall. Og hva det vedrører han andre, og dine følelser for ham, er det jo egentlig bare du som kan si noe om. Og det ville vært tåpelig av meg hvertfall å påstå noe, på dine vegne om hvem det er som er mannen i ditt liv. Eller burde være eventuelt. Det er jo bare du som kan føle på. Anonymous poster hash: d5a64...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå