Gå til innhold

Trenger en flytende eye liner som er VANNFAST!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen forslag? :) Anonymous poster hash: f106e...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den mac eyelineren er vannfast. Har ikke prøvd den selv altså, bruker den eyelineren fra mac som er i krukke. Den er ikke vannfast, men sitter UTROLIG godt på :)

AnonymBruker
Skrevet

xBinalicious, on 01 Jul 2013 - 00:26, said:

Tror den mac eyelineren er vannfast. Har ikke prøvd den selv altså, bruker den eyelineren fra mac som er i krukke. Den er ikke vannfast, men sitter UTROLIG godt på :)

Hva heter den Mac eyelineren? Er det ikke vanskelig å få tak i Mac-produkter på nett? Er ikke Make up store her jeg bor.

TS Anonymous poster hash: f106e...e47

Skrevet

Hva heter den Mac eyelineren? Er det ikke vanskelig å få tak i Mac-produkter på nett? Er ikke Make up store her jeg bor.

Kicks har faktisk akkurat startet nettbutikk, hvor de har 15% rabatt som starttilbud, og de fører det meste fra MAC, bare ikke refillprodukter. Gellineren i krukke heter Fluidline, den svarte heter Blacktrack, og jeg er enig i at den er veldig god :)

www.kicks.no

Skrevet

Tror den heter liquidlast liner :)

Uff, nå har jeg sjekket en del nettsider og ingen av de solgte mac.. Du skal vel ikke tilfeldigvis ut å reise i sommer? De har jo mac på taxfree. Eller kanskje noen du kjenner skal ut og kan kjøpe med en for deg?

Skrevet

Maxfactor colour x-pert , waterproff eyeliner :) kjøpte den på vita, men finnes sikkert overalt.

AnonymBruker
Skrevet

<br />Uff, her kom det mange rare tegn! Hehe<br /><br /><br />TS

Anonymous poster hash: f106e...e47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...