Gå til innhold

Har jeg ødelagt sjansen nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker en fyr, og møtte han tilfeldigvis ute i helga. Sendte han melding etter jeg var reist der jeg skreiv god natt.

Nå i dag møter jeg han på butikken, og jeg får ikke frem et ord. Ble så sjokkert at jeg bare stod der, og gikk bak ei hylle.

Tror dere jeg har ødelagt sjansen min? :ler: Jeg ble så stressa at jeg bare gikk til veninna mi, mens stod å snakka med kompisene. Vi stod liksom i hver sin ende av "rommet". Åhh. faen.

Anonymous poster hash: 90330...aa3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt UMULIG for oss å vite.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sant.. Men kanskje noen som hadde samme erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Møtte du han på butikken i dag?

Anonymous poster hash: 11823...bf6
AnonymBruker
Skrevet

Møtte du han på butikken i dag?

Ja! Han kom plutselig forbi ei hylle der jeg stod, og jeg ble helt stiv. Sa ikke noenting, og virka sikkert helt idiot.

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Han kom plutselig forbi ei hylle der jeg stod, og jeg ble helt stiv. Sa ikke noenting, og virka sikkert helt idiot.

Så han deg da?

Og du har sikkert ikke ødelagt noen sjanser, om du fikk noe inntrykk av dét der og da?

AnonymBruker
Skrevet

Så han deg da?

Og du har sikkert ikke ødelagt noen sjanser, om du fikk noe inntrykk av dét der og da?

Jaa, han så meg. Vi bare stod der uten å si noenting.

Jeg vet ikke, jeg føler det. At det blir teit å sende han en melding, etter at jeg ikke sa noe.

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Altså hvis du ikke sa "hei", og han ikke sa "hei", så er jo ikke det positivt i det hele tatt. Fikk du svar på god natt meldingen din? eller kanskje du fikk en melding noen dager etter? Eller har du aldri hørt fra ham?

AnonymBruker
Skrevet

Altså hvis du ikke sa "hei", og han ikke sa "hei", så er jo ikke det positivt i det hele tatt. Fikk du svar på god natt meldingen din? eller kanskje du fikk en melding noen dager etter? Eller har du aldri hørt fra ham?

Fikk svar på god natt meldingen ja, og vi hang sammen en del på festivalen som gikk gjennom flere dager. Det virker kanskje ikke så positivt nei. Kanskje jeg bare får sende han en melding der jeg skriver ett eller annet, så får jeg se hva han svarer tilbake? Ser vel noe lunde hvor landet ligger da.

AnonymBruker
Skrevet

"Hei!! Sorry for det på butikken! Jeg så helt bomba ut og ble superstressa da jeg så deg :p"

Fører gjerne til svaret "haha.. Syns du så¨bra ut jeg ;)"

Fixed!

Anonymous poster hash: d8fd4...dab
  • Liker 3
Skrevet

Enig med anonym over her! :) Do it!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer TS. Tok du hånden i håret når du møtte han. Dro fingrene gjennom det, rettet på det etc. Hvis du gjorde det så vet han at du liker han. Sikreste tegnet gutta ser etter om en jente liker dem. Tar hun seg/leker seg med håret når hun ser dem eller prater med dem så er saken klar.

Anonymous poster hash: f990f...7b9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer TS. Tok du hånden i håret når du møtte han. Dro fingrene gjennom det, rettet på det etc. Hvis du gjorde det så vet han at du liker han. Sikreste tegnet gutta ser etter om en jente liker dem. Tar hun seg/leker seg med håret når hun ser dem eller prater med dem så er saken klar.

Takk for svar AB som skrev over. Tror jeg skal gjøre det i dag. :)

Og til AB jeg siterte: Ja, jeg tok meg i håret. Hadde håret i hestehale, så prøvde å fikse på den, snu meg og visste ikke hvor jeg skulle ha blikket. Tror jeg ble ganske rød i ansiktet og.

Skrevet

Dette er jo noe mange har som vane uten at det betyr noe som helst.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Dette er jo noe mange har som vane uten at det betyr noe som helst.

Jeg tenkte aller først at det du svarte på er noe av det dummeste jeg har lest.

Men hva om det ligger noe i det?

Kan det være et mulig tegn på at hun slapper av i hans nærvær?

Skrevet

Jeg tenkte aller først at det du svarte på er noe av det dummeste jeg har lest.

Men hva om det ligger noe i det?

Kan det være et mulig tegn på at hun slapper av i hans nærvær?

Det kan jo både være at hun slapper av men også at hun er nervøs og må fikle med noe. Har man langt hår så blir det ofte det man fikler med. Det blir for individuelt til at man kan ta det som noe sikkert tegn, tenker jeg iallefall! :)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Det kan jo både være at hun slapper av men også at hun er nervøs og må fikle med noe. Har man langt hår så blir det ofte det man fikler med. Det blir for individuelt til at man kan ta det som noe sikkert tegn, tenker jeg iallefall! :)

Du har nok rett der.

Skrevet

Ødelagt forholdet med ham fordi du ble stresset og ikke sa "hei"? Nei, det har du ikke gjort, må nok verre ting til før du har ødelagt noe som helst. Send ham melding og oppklar misforståelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...