AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Del Skrevet 30. juni 2013 Har en ny valp i huset som sover i bur ved siden av senga. Lurer på hvordan det blir med sengehygge? Burde vi heller venne henne til å sove i gangen ved siden av rommet? Eller ? Litt kjinkig problemstilling egentlig.... Anonymous poster hash: 5c7f3...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. juni 2013 #2 Del Skrevet 30. juni 2013 Vi hadde valpen på soverommet de første to-tre ukene om jeg ikke husker helt feil, deretter flyttet vi han til gangen rett utenfor soverommet. Vi hadde lite sex (regner med det er det du mener?) den første uken, men passet på å slå til mens han tok en blund i stua. Jeg klarer ikke ha sex med dyrene på rommet, så han ble flyttet ut så snart han sov godt og lenge om natten. Tok ikke lang tid før han sov i stua hele natten og alt var som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Del Skrevet 1. juli 2013 Vi hadde valpen på soverommet de første to-tre ukene om jeg ikke husker helt feil, deretter flyttet vi han til gangen rett utenfor soverommet. Vi hadde lite sex (regner med det er det du mener?) den første uken, men passet på å slå til mens han tok en blund i stua. Jeg klarer ikke ha sex med dyrene på rommet, så han ble flyttet ut så snart han sov godt og lenge om natten. Tok ikke lang tid før han sov i stua hele natten og alt var som før. Ja var det jeg mente klarer heller ikke å utfolde meg med en hund rett ved senga. Har tenkt på å flytte buret ut i gangen om natta men er så redd for piping og knelling, får så vondt i meg hvis hun skal "gråte seg i søvn" :-( er en liten rase også, hun blir 5-6 kg som voksen så jeg er nok litt hønemor også...Anonymous poster hash: 5ae6b...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Del Skrevet 1. juli 2013 Hehe.... Litt lett å misforstå overskriften gitt.... Her i gården peiser vi på. Hunden bryr seg ikke, og hvis vi knuller, tasser den bare bort og finner på andre ting. Tydeligvis ikke så interessant å se på at andre puler Har dog hatt ett tilfelle, når den var valp, hvor den hoppet opp i senga i det vi nådde klimax.... Ble mye styr og ikke minst mye latter i ettertid Anonymous poster hash: 47856...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Del Skrevet 1. juli 2013 Dette må vel dere finne ut av. Da vi hadde hund gav vi blanke i at hun lå i senga, og hun brydde seg heller ikke. Hun la seg som regel bare i motsatt hjørne, og dersom vi styra mye gikk hun ned på gulvet. Anonymous poster hash: 89320...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. juli 2013 #6 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja var det jeg mente klarer heller ikke å utfolde meg med en hund rett ved senga. Har tenkt på å flytte buret ut i gangen om natta men er så redd for piping og knelling, får så vondt i meg hvis hun skal "gråte seg i søvn" :-( er en liten rase også, hun blir 5-6 kg som voksen så jeg er nok litt hønemor også...Anonymous poster hash: 5ae6b...66c Nei, vi utfolder oss heller ikke med en hund på rommet. Når hun begynner å sove halve/hele natta er det bare å flytte henne ut. Jeg synes de burde få sove ved siden av eierne så lenge de er utrygge, men læres å være litt alene så snart de takler det, men er ikke alle som deler min mening, da. Om hun gråter er hun kanskje utrygg og da har dere kanskje gått litt for fort fram, men dette ser dere jo an. Min er over året, men bare 9 kg, så har en forholdsvis liten rase jeg også, men de er tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Del Skrevet 1. juli 2013 "Sengehygge" med ny valp? Hvorfor ikke "ha valpen i senga." Anonymous poster hash: 04071...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå