Gå til innhold

Cuddle buddy?

Fremhevede innlegg

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere stiller dere til konseptet å være cuddle buddy for noen? Altså et slags vennskapsforhold hvor man er fysisk nær og kan kose med noen, men der seksuell og intim kontakt er strengt forbudt. Jeg skjønner at det er en merkelig forespørsel, men begrepet er iallefall ganske kjent. Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har en historikk med angst som har ført til seksuelle problemer (avhengighet), og fordi jeg tror fysisk nærhet kan hjelpe meg komme ut av det.

Anonymous poster hash: ea4d3...461

Tja.. Det kunne jeg sikkert ha vært med på med noen.

Men om jeg hadde fått følelser for henne, så hadde det nok endt med at kåtskapen hadde tatt overhånd for meg.. Og det å kunne kose, men å bli nektet tilgang til sex ville ført til ballespreng og at det store hodet kobler helt ut, mens det lille tar over.

Ingen gunstig situasjon for meg, med mindre jeg hadde klart å "lure deg" litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en sånn en gang.

Vi sov sammen, koste, så på film sammen.. Var veldig fint.. Helt til vi hadde sex. Bra sex! Men ting ble aldri det samme igjen..

Jeg ble jo selvfølgelig forelska også så det gjorde det ikke noe bedre..

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en sånn en gang.

Vi sov sammen, koste, så på film sammen.. Var veldig fint.. Helt til vi hadde sex. Bra sex! Men ting ble aldri det samme igjen..

Jeg ble jo selvfølgelig forelska også så det gjorde det ikke noe bedre..

Jeg er Mann, for min del er det helt omvendt. Det er for meg 200 ganger større sjanse for å bli forelska i en cuddle-buddy enn noen jeg bare har sex med. Synes kosing og dype samtaler som gjerne ender i at man deler mye og gir mye mer av seg selv trigger følelsene betydelig mer.

Du gikk jo til slutt for kombinasjonen, riktignok :P

Anonymous poster hash: e08c7...5b9

• Liker 3
Skrevet

Adorable, cuddle buddy. awwwww.

Skrevet

Jeg er Mann, for min del er det helt omvendt. Det er for meg 200 ganger større sjanse for å bli forelska i en cuddle-buddy enn noen jeg bare har sex med. Synes kosing og dype samtaler som gjerne ender i at man deler mye og gir mye mer av seg selv trigger følelsene betydelig mer. Du gikk jo til slutt for kombinasjonen, riktignok :PAnonymous poster hash: e08c7...5b9

Nå skal det sies at jeg allerede var forelska da vi hadde sex.. Meen, Det var jo ikke gjensidig så da er man jo like langt.. :/

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere stiller dere til konseptet å være cuddle buddy for noen? Altså et slags vennskapsforhold hvor man er fysisk nær og kan kose med noen, men der seksuell og intim kontakt er strengt forbudt. Jeg skjønner at det er en merkelig forespørsel, men begrepet er iallefall ganske kjent. Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har en historikk med angst som har ført til seksuelle problemer (avhengighet), og fordi jeg tror fysisk nærhet kan hjelpe meg komme ut av det.

Anonymous poster hash: ea4d3...461

Jeg har mer tro på å gjøre det som føles naturlig.

Skrevet

Har hatt det, og det funka egentlig veldig greit. Vi så mye på film sammen, og sov ofte hos hverandre. Det var stryk og kos, men aldri kyssing og klåing. Nå som jeg tenker på det, så er dette egentlig noe jeg savner.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har også hatt en sånn. Det var en periode vi begge trengte en slik form for nærhet. Fungerte utmerket.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en! Men jeg vil kysse også å da er det fort gjort for meg å bli betatt.. men jeg synes konseptet er fint. 

Anonymkode: e76e5...7f8

Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Jeg har tenkt tanken før. Men jeg kjenner meg selv såpass. Hadde ikke klart å styre meg. Rett ned mellom beina hennes og frem med tunga. Heh

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, flaggermuskongen skrev:

Jeg har tenkt tanken før. Men jeg kjenner meg selv såpass. Hadde ikke klart å styre meg. Rett ned mellom beina hennes og frem med tunga. Heh

Du ass :lol:

Anonymkode: 1e331...52c

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du ass :lol:

Anonymkode: 1e331...52c

Hva kan jeg si? Jeg er et svin 

Gjest Nordavind
Skrevet

Dette er et opplegg jeg kunne ha likt tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet
På 2.7.2013 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Jeg er Mann, for min del er det helt omvendt. Det er for meg 200 ganger større sjanse for å bli forelska i en cuddle-buddy enn noen jeg bare har sex med. Synes kosing og dype samtaler som gjerne ender i at man deler mye og gir mye mer av seg selv trigger følelsene betydelig mer.

Du gikk jo til slutt for kombinasjonen, riktignok :P

Anonymous poster hash: e08c7...5b9

Er dame og signerer denne. Mye større risiko for komplikasjoner her.

Anonymkode: a6ecd...fbd

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Ingenting galt med det vel :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer et sånt forhold nå... med det unntaket at det er mulig vi tar med sex også.

2 voksne mennesker (40+), vi har datet, men konkludert at ingen av oss ser for seg et varig forhold med den andre. Men vi vi har blitt veldig gode venner, har mye felles interresser og trives generelt godt sammen både psykisk og ikke minst fysisk. (jada, vi har hatt sex flere ganger i datingperioden) Og når vi avsluttet datingen så savnet vi hverandre veldig...:fnise: Det blir et prøveprosjekt da. og vi er begge klar på at her må det være stor åpenhet og ærlighet fra begge sider. Og straks det føles feil på noen måte så avsluttes det. Eller om en av oss møter noen e.l. Men så lenge begge er single så savner vi begge noen å gjøre ting sammen med. Og selskap, nærhet, omsorg og kos. Men tror det blir hardt å unngå sex, og ser egentlig ingen grunn til å unngå det heller så lenge begge er fullstendig singel og selvfølgelig ikke har sex med andre (ønsker man det så avsluttes det vi har). Tenker det er en positiv og trygg måte å få dekket alle behov mens man venter på at den "rette" skal dukke opp. En form for "søndagskjæreste". Mye bedre enn å hoppe for fort til sengs med nye dater eller ende opp med one night stands feks. Og for min egen del så tenker jeg at med en del slike behov dekket så vil jeg roe ned mer i "jakten på den rette" også, og kan unngå å kysse altfor mange frosker for å finne prinsen. Stresser mindre med det.

Men ja, det er alltid en fare for at det skal oppstå følelser da. Og om det ikke er sånn at en blir forelsket, så kan det likevel oppstå "eierskap" som gjør at man kan føle seg avvist hvis den andre vil avslutte. Eller om man ikke vil møtes like ofte e.l. Så det er mange potensielle fallgruver her. Men jeg har i alle fall lyst til å prøve det ut. Og må si at jeg aldri hadde gjort det med noen jeg ikke følte at jeg kjente godt og stoler på.

Anonymkode: 2f0c3...d92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...