AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg lurer på hvordan dere stiller dere til konseptet å være cuddle buddy for noen? Altså et slags vennskapsforhold hvor man er fysisk nær og kan kose med noen, men der seksuell og intim kontakt er strengt forbudt. Jeg skjønner at det er en merkelig forespørsel, men begrepet er iallefall ganske kjent. Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har en historikk med angst som har ført til seksuelle problemer (avhengighet), og fordi jeg tror fysisk nærhet kan hjelpe meg komme ut av det. Anonymous poster hash: ea4d3...461 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Interessant. Du har midlertidig min oppmerksomhet. Men vi trenger gjerne åpenbart et par guide-lines da i så fall. Og det må være lov, for begge parter, når som helst, å si i fra hvis de trenger avstand. Og få det. Anonymous poster hash: 7c6dd...8ea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Fant en bra definisjon her: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cuddle%20buddy a friend with whom one has a mutual understanding that sometimes there's an inate need to cuddle and be physically close to someone, and in the absence of a relationship, he/she can depend on the other person to provide that physical closeness in a safe, friendly environment with no reasonable expectation of complications, drama or progression of the friendship to "something more" Så hele ordningen handler i så måte om noe som er trygt og ønskelig for begge parter, og som man når som helst kan avslutte uten at det blir dårlige følelser ut av det. Det blir som å ha en venn man ikke behøver å treffe eller å ha noen forpliktelser overfor. Stikkord: "laidbackness." Anonymous poster hash: ea4d3...461 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Også viktig, iallefall for min egen del, er full konfidensialitet for de tingene jeg kan komme til å si, også om "vennskapet" eller cuddle buddy - relasjonen skulle ta slutt. Anonymous poster hash: ea4d3...461 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Hmmmm. Dawg, were just cuddle buddies! Jeg kan ærlig talt forestille meg mange positive utfall av en slik ordning. Om det kan skapes en god og varm nok atmosfære hvor noe lignende kunne ha fungert. Og det er litt viktig for min del og, at noe mer sensitiv informasjon vil forbli konfidensielt mellom oss to. Og naturligvis dette rundt hvordan utskudd av et vennskap det egentlig er. Men det er ikke så ønskelig gjerne med hvor vi gjemmer oss rundt og later som om det er noe det ikke er. Anonymous poster hash: 7c6dd...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Vel, jeg er iallefall interessert i dette. En relasjon av en viss varighet, som er åpen og konfidensiell, og som når som helst kan avsluttes uten hard feelings. Jeg er i begynnelsen av 30-årene og bor i Tromsø, da, så skal jo litt til at det klaffer. Vil helst at dette skjer med en kvinne som er moden. Blir rart/vanskelig om hun er 20, ikke sant. En ung person kan også være klok, men behøver noen som er på samme nivå eller over. Anonymous poster hash: ea4d3...461
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Det hørtes i grunn helt greit ut. En åpen og konfidensiell relasjon, uten noen bindingskontrakt. Og bor du i Tromsø? Det kan jo by på noen utfordringer da. Selv bor jeg i Bergen. Og tja, jeg er vel begynt på slutten av 20-årene nå, men om det skulle det være for ungt for deg er det en ærlig sak det da. Selv foretrekker jeg og folk på samme nivå eller over, så det ville vært høyst forståelig. Anonymous poster hash: 7c6dd...8ea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Tromsø it is, ja. Dermed blir det vanskelig, selv om jeg ikke bor her på permanent basis. Alderen er nært meg, så det er greit. Om du fortsatt skulle være interessert i dette en gang i fremtiden, lager jeg en epostadresse som jeg poster her. Så gir jeg deg min egentlige epostadresse. Anonymous poster hash: ea4d3...461
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Jeg tror jeg har en sånn! Anonymous poster hash: db745...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #10 Skrevet 30. juni 2013 Altså, kan vi vennligst utdype litt om hvordan noe slikt kunne ha forekommet da? Vi er omtrent sånn 77.5 mil fra hverandre nå, men så nevner du at du ikke bor der på permanent basis. Har du noen formening om noen planer for å komme deg eventuelt litt sørover i landet da? Det er mulig jeg fortsatt er interessert. Og hvis det en gang kan bli fysisk mulig dette, så skal jeg og opprette en ny mail-adr som jeg vil respondere med på den du ligger ut her.Anonymous poster hash: 7c6dd...8ea
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er på flyttefot, men vet ikke hvor. Det avhenger av hvor i landet jeg kan få meg jobb. Så det ville vært mest aktuelt dersom det skulle bli i nærheten. Om det skulle bli langt unna, vil avtalen skje kun gjennom tilfeldige møter, noe som er litt dumt. Jeg ønsker meg noe som kan pågå over tid. Anonymous poster hash: ea4d3...461
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Okei. Har du noen indiser som tilsier noe da? Vet du om noen jobber f.eks? Søkt på noen? Vet om noen? Generelt på landsbasis altså. Og jo, om det skulle bli langt unna, kan det jo kun skje gjennom tilfeldige og sjeldnere møter, men det er noe som blir veldig dumt. Jeg også - ønsker meg noe som kunne ha pågått over en litt lengre tid. Og slik ordning kombinert med 'avstandsforhold' er vel ikke vits akkurat? Anonymous poster hash: 7c6dd...8ea
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Alt står åpent for meg nå, og sjansen for at jeg skulle havne i ditt nærområde er vel heller liten. Dessuten vil nok situasjonen for begge parter ha forandret seg gitt at nok tid har gått. Derfor foreslår jeg at vi dropper det for denne gang. Det blir rett og slett for langt unna. Men det var hyggelig at iallefall noen var interessert i denne rare forespørselen. Much appreciated. Du er nok veldig snill. Anonymous poster hash: ea4d3...461
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Jeg hadde en sånn en gang. Vi sov sammen, koste sammen, ja, til og med kysset litt.. så på film sammen o.s.v. Men vi hadde ikke sex. Det var helt perfekt. savner å ha det sånn. Jeg vil bare ha kos, ikke sex... Anonymous poster hash: ef46c...30a 3
Gjest Lincoln Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Jeg tenker "desperat gutt som blir brukt som sutteklut" når jeg hører uttrykket. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 Jeg tenker "desperat gutt som blir brukt som sutteklut" når jeg hører uttrykket. Deg om det..Anonymous poster hash: 7c6dd...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Alt står åpent for meg nå, og sjansen for at jeg skulle havne i ditt nærområde er vel heller liten. Dessuten vil nok situasjonen for begge parter ha forandret seg gitt at nok tid har gått. Derfor foreslår jeg at vi dropper det for denne gang. Det blir rett og slett for langt unna. Men det var hyggelig at iallefall noen var interessert i denne rare forespørselen. Much appreciated. Du er nok veldig snill. Anonymous poster hash: ea4d3...461 Hva er sannsynligheten for at du havner i USA uten noen returbillett da?Anonymous poster hash: 7c6dd...8ea
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 Sannsynligvis våger jeg ikke det, for da kommer jeg nok aldri levende tilbake. Anonymous poster hash: ea4d3...461
Durden Skrevet 1. juli 2013 #19 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har faktisk hatt flere cuddle-ons Koselig det også
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 Det hadde jo vært litt trist å miste en så genuint trivelig borger som deg selv da. Anonymous poster hash: 7c6dd...8ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå