Gå til innhold

Biomor later som hun er mer mor enn meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bonusmor til to barn, og biomor prøver hele tiden å skyve meg ut og opptrer som om det er bare hun som er mor, og jeg ikke har noe å si!

Anonymous poster hash: cf4ce...289
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det her kan ikke være sant!!!!

Hun er MOR du er stemor. du blir aldri mer enn det.du har faktisk ikke noe du skulle ha sagt!

Anonymous poster hash: 92916...eae
  • Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg bor sammen med faren og ser barnet like mye.

Skrevet

Den biologiske moren er mest mor, uansett hvordan du velger å se det.

Men egentlig tror jeg dette er en tulletråd..

• Liker 17
Skrevet

Det er bare hun som er MOR, men det er ikke riktig av henne å skyve deg helt bort. Du er en omsorgsperson for barna

• Liker 2
Skrevet

Back up before you wish you

had. Du er ikke deres mor og kan derfor ikke forvente at barna ser det slik, ei heller deres mor og far. Folk ass!

• Liker 1
Skrevet

Hun er mer mor enn deg, og jeg forstår ikke helt poenget med posten din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være troll. Litt for mange stemor fra helvete tråder her nå.....

Anonymous poster hash: b9a8a...a90

• Liker 10
Skrevet

Jeg er bonusmor til to barn, og biomor prøver hele tiden å skyve meg ut og opptrer som om det er bare hun som er mor, og jeg ikke har noe å si!

:balltre: Det er bare hun som er mor, ditt dumme nek.

• Liker 6
Skrevet

Gjør hun virkelig? Det var da rart... Kan ikke finne NOEN grunn til det...

Enig i at det var mistenkelig mange stemødre med skummelt lite selvinnsikt her nå!

• Liker 1
Skrevet

Hun ER mer mor enn deg. Sånn omtrent 100% mer. Du har faktisk ingen rettigheter i dette. Det er bare ett menneske til som har noen rettighet i forhold til barnet, og det er far. Sa jeg far? Bare far...

Men å være en høyt skattet stemor har du muligheten til å være... hvis du skikker deg vel!

• Liker 3
Skrevet

Tulletråd eller ikke. Får barnets skyld er det jo en bra ting om alle innvolverte parter har ett noenlunde godt samarbeid og enighet. Steforeldre skal og være gode rollemodeller som barnet skal se opp til.

AnonymBruker
Skrevet

Tulletråd eller ikke. Får barnets skyld er det jo en bra ting om alle innvolverte parter har ett noenlunde godt samarbeid og enighet. Steforeldre skal og være gode rollemodeller som barnet skal se opp til.

For et snusfornuftig og kjedelig, helt usaklig innlegg....

Hva har samarbeid med dette å gjøre... "Gjeeeesp"

Anonymous poster hash: 7f760...288

AnonymBruker
Skrevet

For en elendig hersketeknikk.

Anonymous poster hash: 17c9e...cb8

• Liker 6
Skrevet

Ah, man skal ikke svare i en tråd med mindre man kan gi et hysterisk underholdnende svar til de som leser?

Hva samarbeid har med dette å gjøre? Tja. Jeg kan gi noen stikkord. Mor, stemor og far.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Obvious troll is obvious.

Anonymous poster hash: 94ade...a6e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er da like mye mor som biomor når jeg har like mye ansvar for barna. Likevel skal hun bestemme og mener helt tydelig at jeg er annenrangs i forhold til henne overfor barna, og jeg fikk ikke være med å bestemme hvilken skole de skulle gå på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er da like mye mor som biomor når jeg har like mye ansvar for barna. Likevel skal hun bestemme og mener helt tydelig at jeg er annenrangs i forhold til henne overfor barna, og jeg fikk ikke være med å bestemme hvilken skole de skulle gå på.

Du har nok desverre ikke det. Uansett hvor mye ansvar du har. De er ikke dine unger uansett hvor mye ansvar du har. Hvis det er argumentet ditt, så burde jo barnehagepersonale, skolepersonale eller andre voksne som har mye ansvar for andres barn bestemme slike ting også. Du skjønner vel hvor tullete det er?

Anonymous poster hash: 17c9e...cb8

• Liker 7
Skrevet

Hadde du syntes at det har vært helt greit om en person som plutselig kommer inn i livet ditt skal begynne å ta viktige avgjørelser angående dine barn (om du har egne)?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...