AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Ok, dette er kanskje det dummeste spørsmålet som har blitt stilt her, men jeg hiver det ut likevel Var hos legen for noen dager siden pga. dotter i ørene. Viste seg at jeg hadde mengder med ørevoks, og fikk i oppgave å sprøyte inn 2 ml. olivenolje i hvert øre i èn uke. Siden jeg skal ned i vekt, og teller kalorier akkurat nå, lurer jeg må på om dette er energi som blitt tatt opp og som dermed må regnes med i kaloriinntaket. Noen som vet? Anonymous poster hash: ccd57...de5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Ja, muligens... det dummeste spørsmålet som har blitt stilt. Regner du kalorier i fuktighetskrem også eller? Anonymous poster hash: 57688...60d 3
ini Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Nei, det skal du ikke. Enkelt forklart - om du ikke putter det inn i munnen, trenger du ikke telle det med.
Gjest Inggolf Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 hehehee, nå fikk jeg meg jammen en god latter Så søt du er TS! Jeg synes egentlig ikke at det er så veldig rart at du spør, men det er ihvertfall ingen direkte kanal mellom øre og svelg
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Hehehe, må le av meg selv! Takk for svar Jeg visste det vel innerst inne selv, men måtte bare forsikre meg. Anonymous poster hash: ccd57...de5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Ingen dumme spørsmål sier de! ;P Du vil uansett merke det når oljen skal ut igjen også, da føles det ut som mye mer enn 2 ml. Anonymous poster hash: 5eabf...483
Gjest Sengaia Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Leste feil... vel, da hadde det blitt 18 kalorier :D
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Kanskje du regner kalorier i sæd om du gir blowjobs ? Det vil jo muligens komme noe inn i munnen din, og om du svelger blir det jo en del ekstra.... neida ikke tenk på olivenoljen i ørene dine Anonymous poster hash: d9622...0a9 1
Gjest Inggolf Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Kanskje du regner kalorier i sæd om du gir blowjobs ? Det vil jo muligens komme noe inn i munnen din, og om du svelger blir det jo en del ekstra.... neida ikke tenk på olivenoljen i ørene dine Anonymous poster hash: d9622...0a9 men.... det er faktisk en del kalorier i en god ladning da man forbruker jo en del på å få ut denne sæden, men dog....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå