AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Ble singel tidligere i år etter et 7 år langt forhold, nå er jeg på flørtern med en mann jeg liker veldig godt. Har kjent til han i mange år, og nå har vi tatt opp kontakten. Det er ingen tvil om at vi flørter og liker hverandre, men siden vi bor med ganske stor avstand har vi ikke møtt hverandre etter vi startet å flørte. Nå er jeg ganske usikker på hvordan dette med dating og det å ha noe på gang med noen var igjen. Vil jo ikke haste meg inn i et nytt forhold, men jeg vil jo heller ikke bli såra. Er så uvant med det "utrygge", jeg vet ikke helt hva som kommer til å skje, hva han tenker og vil, osv. Klarer ikke slappe av og kose meg. Så hvordan er nå dette her igjen? Hva kan man spørre om og ikke? Når kan jeg spørre om jeg bare er en flørt for han eller om vi har noe mer? Eller er det han som burde ta det opp? Vi hadde noe på gang lenge før jeg møtte han som ble min kjæreste/samboer i sju år, og den gangen hadde vi en veldig uheldig slutt.. Det er vel der mye av usikkerheten min bunner Så hørte jeg fra ei jeg kjenner at han hadde fått seg dame, det var ca. en måned før vi tok opp kontakten. Anonymous poster hash: eadcf...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå