Gjest Dixie Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 foran fjeset på daten... jeg var rimelig full, skjønner ingenting, fyren ble sur.. moralen er, ikke date før du er følelsesmessig klar, har bedt om unskyldning og ser ut som om han er blid igjen, dårlig start uansett.
Gjest Cartman Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Er ikke det "jeg var full argumentet" litt mye brukt? Jeg har tryna ned trapper i fylla, dansa på bordet, slengt med leppa etc. Men jeg har likevel noen "sperrer". Pissing utendørs, vold eller random klining nope. Det er av barn og fulle folk man får sannheten. Så hvorfor datet du en fyr du ikke liker? Skjønner godt at han ble sur.
Gjest Dixie Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Jeg likte han..forstår ikke meg selv for øyeblikket, tror ikke jeg er klar for å treffe menn- hadde ett tøft brudd for 4 mnd siden. Har også det litt "lett" med menn, er pen og får som regel ikke avslag, liker leken og eier ikke respekt- må virkelig skjerpe meg. Tror alle menn lyger og er playere, men det er jo ikke slik.
Gjest Cartman Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Jeg likte han..forstår ikke meg selv for øyeblikket, tror ikke jeg er klar for å treffe menn- hadde ett tøft brudd for 4 mnd siden. Har også det litt "lett" med menn, er pen og får som regel ikke avslag, liker leken og eier ikke respekt- må virkelig skjerpe meg. Tror alle menn lyger og er playere, men det er jo ikke slik. Hvis du hadde vært riktig glad i han, så hadde du vell også hatt respekt for han? Hvem leker og oppfører seg respektløst mot en person som man er skikkelig glad i? Virker for meg meget spesielt, men jeg kjenner ikke deg eller han...
Gjest Dixie Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Er ikke glad i han, traff han først i går.. vil ikke bli glad i noen nå, er drittlei- vil ikke leke eller føle spenning med jakt, tenke på noen annen enn meg selv, er bare lei alt, også fordi det som skjedde i går
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 "Nei, du må ha meg unnskyldt Herr Dommer, for at jeg brøt meg inn i banken og prøvde å sprenge opp hvelvet. Du skjønner, jeg var full den kvelden." Anonymous poster hash: 79812...a5f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 at du har drukket er ingen unnskyldning på dårlig oppførsel. Anonymous poster hash: e6551...9e9 1
Gjest Pixie Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Nei, det er ingen unskyldning- har egentlig verdier og prinsipper her i livet, så skjønner ikke hva som gikk av meg....
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Nei, det er ingen unskyldning- har egentlig verdier og prinsipper her i livet, så skjønner ikke hva som gikk av meg.... Vel, det er jo positivt at daten fant ut av hva det var for verdier og prinsipper. Anonymous poster hash: 79812...a5f 2
Gjest Pixie Skrevet 30. juni 2013 #10 Skrevet 30. juni 2013 Ingenting i veien med mine verdier og prinsipper, er bare lei. Hvis du ikke kan gi folk en sjanse fordi de gjør en feil, hva tåler du egentlig da? Jeg beklaget nemlig dypt;) skulle bare mangle..
Athena27 Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Pass litt på alkoholinntaket ved neste date Da går det helt sikkert bedre og du slipper å sette deg selv i slike pinlige situasjoner En annen viktig lekse oppi det hele er at du også må gi deg selv litt tid til å jobbe deg gjennom "etterdønningene" av bruddet ditt. For meg er ikke 4 mnd lenge, spesielt ikke om forholdet var seriøst. Ikke stress med å hive deg uti dating gamet før du virkelig er klar for det. Det er ingen skam å ta det litt med ro og la kropp og sjel leges Endret 30. juni 2013 av Athena27 1
Gjest pixie Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Takk Athena, føler meg ikke "hel" ennå, forholdet var seriøst men fikk en fæl slutt.. ikke noe alkohol på første date igjen;)
#Sunrise Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 jaja, gjort er gjort ,og elg er elg:P du får bare unnskylde til daten din, så ordner det seg sikkert:) håper det går bra med deg, må få gi deg en klem:)
Athena27 Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 Bare hyggelig Du er ikke den første som har gått på en smell etter ett endt forhold. Mikser man ett knust hjerte med litt for mye alkohol, så er dette en god oppskrift på rot. Du må ta vare på deg selv ! Det er det viktigste. Stol på meg; den sorgen du føler nå, knust hjerte og det hele blir ikke bedre av at du flyr på byen med ulike gutter. Dette vil ikke fylle det tomrommet du har inni deg. Jeg tror du bare blir mer frustrert av deg og kanskje føler deg enda mer sårbar. Støtt deg til venne- og familie nettverket ditt, ikke stress og ta en dag om gangen Selvfølgelig er det ok å ta ett glas vin ute i godt selskap, det er jo tross alt sommer nå. Men, alt med måte akkurat nå er min anbefaling 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 For en kompis også da Anonymous poster hash: dd20f...58a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #16 Skrevet 30. juni 2013 Sjarmerende. Hadde jeg vært vennen til en som hadde klint med min date så hadde jeg ditchet henne og slått til "vennen" min med knyttneve. Anonymous poster hash: 4107b...a46 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #17 Skrevet 30. juni 2013 Sjarmerende. Hadde jeg vært vennen til en som hadde klint med min date så hadde jeg ditchet henne og slått til "vennen" min med knyttneve. Anonymous poster hash: 4107b...a46 Hadde vært bedre hvis en gjorde det omvendt. Det hadde hun gjort seg fortjent til. Anonymous poster hash: 79812...a5f
Gjest nei til vold Skrevet 30. juni 2013 #18 Skrevet 30. juni 2013 Dere over her oppfordrer til vold. Så jeg fortjener en knytteneve fordi jeg gjorde ett feilsteg i fylla? Vold løser ingenting.
tom1986 Skrevet 30. juni 2013 #19 Skrevet 30. juni 2013 klassisk kvinnelig ansvarsfraskrivelse. hvorfor nekter kvinner konsekvent å stå for sine handlinger?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #20 Skrevet 30. juni 2013 klassisk kvinnelig ansvarsfraskrivelse. hvorfor nekter kvinner konsekvent å stå for sine handlinger? herregud. møtt flere menn som driver med det enn kvinner. Anonymous poster hash: e6551...9e9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå