Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bjørk
Skrevet

Skal til Alanya i juni, vi skal ligge på Blue star Flower Garden..... er det noen som har vert der ? Jeg har aldri vert i Alanya før, så tips mottas med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser til Alanya for 4 gang til sommeren,vi trives veldig godt der,selv om det er innpåslitne selgere der,men det er det vel over alt i Tyrkia.Borgen som deler Alanya i to er jo en turist attraksjon,det er marked ved buss stasjonen hver fredag , hvor man kan gjøre mange gode kupp.Ikke langt unna det hotellet du skal på er det et fruktmarked,har vært på det men det var ikke så veldig intr. Hvis jeg skal annbefale en strand så er det kleopatra stranden,det kan til tider være store bølger der,men det er bedre å bade der enn på den østre alikevel,synes jeg.På Kleopatra stranden helt inntil borgen er det en grotte som hvis nok skal være bra å besøke hvis man har astma.Der ligger det også en hyggelig resturant som heter dalmatas,ok å spise lunch på,og kjempe romantisk på kveldenmed utsikt over havet. Av andre spise steder kan jeg nevne Ferrys som har et kjempegodt kjøkken.Og skulle du ha hjemlengsel etter norske vaffler og mors kjøttkaker så får du det på den norske resturanten vikingen.

Alanya er en kjmpe hyggelig byså jeg håper du får en kjempe fin ferie.

GOD TUR :kul::kul:

Gjest Bjørk
Skrevet

Tusen takk for svar, skal skrive opp navnet på spisestedene til vi skal reise. Og markedet ved busstasjonen hørtes kjekt ut. Gleder meg .

Gjest Anonymous
Skrevet

Alanya er en flott by, har aldri vert på hotellet som du skal på. Mange fine restauranter, shopping muligheter og kjempe flott strand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...