AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Ja, hvor lenge bør man prøve å fikse ting, før man gir opp? Vært sammen i 7 år, jeg har prøvd å finne ut av følelsene mine i 6mnd. Elsker han, men usikker om det er som en kjæreste eller venn. Han mener alt er fint mellom oss.... Anonymous poster hash: f6aaf...dc2
navnet Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Flipp en mynt, kron du stikker i morgen, mynt du blir fordi du er glad i han. Når mynten er i luften vil du plutselig håpe på det ene eller det andre, der har du svaret ditt. 1
Gjest gjest Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Flipp en mynt, kron du stikker i morgen, mynt du blir fordi du er glad i han. Når mynten er i luften vil du plutselig håpe på det ene eller det andre, der har du svaret ditt. Du mener du kaster deg til svaret du vil ha?
makkapakka Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 bare at du begynner å lure, må vel få varselklokkene til å klinge.
Gjest anonym Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 bare at du begynner å lure, må vel få varselklokkene til å klinge. Tror mange kan lure innimellom, tror du ikke? De som er alltid skråsikker i forholdet, tror jeg ikke på! Tenner du på han ts, eller er det bare vennskap? Hvis du ikke tenner å han lenger, er det et faresignal.
navnet Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Du mener du kaster deg til svaret du vil ha? Eh, når du kaster mynten så vil du alltid håpe på en ting og det er da det du vil. Da er det urellevant hva den lander på, spørsmålet er jo hva du vil, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Man kan oppleve litt tvil i forhold. Dere har vært sammen i 7 år også, og det er jo noe som heter 7 årskrisa. kanskje det er den du opplever nå? At du er usikker om det er dette du vil. Jeg ville gitt det litt tid til. Se om det bare er en fase i forholdet og at tvilen går over, gjør den ikke det etterhvert så er du kanskje klar for å gå videre. Den med krone og mynt var bra Har jeg ikke tenkt over hva man håper på den faller på. Den skal jeg tenke på neste gang når jeg står mellom to alternativer Anonymous poster hash: 429be...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå