Gå til innhold

Favoritt designer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favoritt designer av brudekjoler?

Min er uten tvil Maggie Sottero! :P

De har så mange fine kjoler at det er til å bli helt svimmel av! :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen aning om hvilken kjole jeg hadde eller hvem som hadde designet den jeg... Dro bare rundt i butikkene og prøvde de jeg syntes var fine, og fant etter en liten stund en som var perfekt til meg :)

Skrevet

Jeg hadde heller ingen peiling på hvem jeg syntes var fine før jeg startet kjoleprøvingen. Finnes veldig mye lekkert.

Men jeg fant en del favoritter blant Demetrios, MS og Cosmobella.

Og Romantica selvsagt.

Ble visst en del det..... :ler:

Skrevet

Grooo skrev:

Har ingen aning om hvilken kjole jeg hadde eller hvem som hadde designet den jeg...

Det visste ikke jeg heller før jeg hadde kjøpt kjolen, som altså var en Romantica. Men selv om jeg liker MS best, så er jeg kjempefornøyd med akkurat den kjolen fra Romantica som jeg kjøpte. :P

Skrevet

MS, Moonlight og Demetrios ..åsså litt eve of milady da :wink:

Skrevet

Maggie Sottero(skal gifte meg i hennes "Marion") og Demetrios.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns at Alex Hanson har mange kjoler etter min smak.

Skrevet
Maggie Sottero(skal gifte meg i hennes "Marion") og Demetrios.

Jeg og gifter meg i MS Marion :hjerte:

Det er med andre ord min favoritt.. Er ikke mange designere som har såå mange fine kjoler, at jeg nesten kunne tenkt meg og giftet meg i alle ;-)

Skrevet

Sincerity og Demitrios.

Men jeg skal ha en St. Patrick.

Skrevet

Min favoritt har hele tiden vært Demetrios, og det endte også med en kjole av dette merket!!! :)

Gjest Seleena
Skrevet

Er ikkje spessielt begeistra for MS kjolane eg. Etter det eg har sett på internett. Store sløyfer bak på rumpa......

St.Patrick er dei aller flottaste kjolane eg har sett. Og hadde eg gifta meg i nermaste framtid hadde det vore i ein av dei!

Pronovias og Lilly sine er og flotte!

Skrevet

Sincerity og Sposa Bella... Uten tvil... :)

Skrevet

Pronovias, Demetrios og St Patrick!

Skrevet
Er ikkje spessielt begeistra for MS kjolane eg. Etter det eg har sett på internett. Store sløyfer bak på rumpa......

St.Patrick er dei aller flottaste kjolane eg har sett. Og hadde eg gifta meg i nermaste framtid hadde det vore i ein av dei!

Pronovias og Lilly sine er og flotte!

Er ikke sløyfe, det er snoren som man knyter ryggen med. Denne kan kortes, og man trenger ikke ha sløyfe!

Skrevet

Har kjøpt Pronovias, men har ikke tenkt på det. Er ikke så merkebevisst jeg...

Skrevet

St. Patrick, Mon Cheri, Veromia, Sincerity, Alfred Angelo...det finnes saa mange fine, umulig aa finne en favoritt! Selv skal jeg ha en "one-off" kjole, og jeg har ikke sett noen kjoler som ligner helt!

Skrevet

Benjamin Roberts og Villais, men skal ha en Bonny-kjole da..

Skrevet

Jeg liker Lindsay & Fleming sine, og Kathryn & Alex sine. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...