Gå til innhold

Favoritt designer

Tosca

Anbefalte innlegg

Hva er din favoritt designer av brudekjoler?

Min er uten tvil Maggie Sottero! :P

De har så mange fine kjoler at det er til å bli helt svimmel av! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen aning om hvilken kjole jeg hadde eller hvem som hadde designet den jeg... Dro bare rundt i butikkene og prøvde de jeg syntes var fine, og fant etter en liten stund en som var perfekt til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ingen peiling på hvem jeg syntes var fine før jeg startet kjoleprøvingen. Finnes veldig mye lekkert.

Men jeg fant en del favoritter blant Demetrios, MS og Cosmobella.

Og Romantica selvsagt.

Ble visst en del det..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grooo skrev:

Har ingen aning om hvilken kjole jeg hadde eller hvem som hadde designet den jeg...

Det visste ikke jeg heller før jeg hadde kjøpt kjolen, som altså var en Romantica. Men selv om jeg liker MS best, så er jeg kjempefornøyd med akkurat den kjolen fra Romantica som jeg kjøpte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maggie Sottero(skal gifte meg i hennes "Marion") og Demetrios.

Jeg og gifter meg i MS Marion :hjerte:

Det er med andre ord min favoritt.. Er ikke mange designere som har såå mange fine kjoler, at jeg nesten kunne tenkt meg og giftet meg i alle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Er ikkje spessielt begeistra for MS kjolane eg. Etter det eg har sett på internett. Store sløyfer bak på rumpa......

St.Patrick er dei aller flottaste kjolane eg har sett. Og hadde eg gifta meg i nermaste framtid hadde det vore i ein av dei!

Pronovias og Lilly sine er og flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikkje spessielt begeistra for MS kjolane eg. Etter det eg har sett på internett. Store sløyfer bak på rumpa......

St.Patrick er dei aller flottaste kjolane eg har sett. Og hadde eg gifta meg i nermaste framtid hadde det vore i ein av dei!

Pronovias og Lilly sine er og flotte!

Er ikke sløyfe, det er snoren som man knyter ryggen med. Denne kan kortes, og man trenger ikke ha sløyfe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

St. Patrick, Mon Cheri, Veromia, Sincerity, Alfred Angelo...det finnes saa mange fine, umulig aa finne en favoritt! Selv skal jeg ha en "one-off" kjole, og jeg har ikke sett noen kjoler som ligner helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...