Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min søker opp venninner/bekjente på FB. Det er sånne som han allerede har som venner der, men som han da tydelig er mer nysgjerrig på enn bare det som finnes av nyheter på news feed`en.

Alle er penere damer enn meg.

Jeg har da sett dette ved å snoke i aktivitetsloggen hans på FB, der det står hvem man søker etter.

Hva skal jeg tenke? Ingenting? At han liker de? At han ikke er fornøyd med meg?

Han skal forresten til kvinnelig psykolog som han har blitt henvist til, og han hadde søkt opp henne også på FB. Sikkert for å sjekke om hu også var pen..

Har han det vondt hos meg? Er jeg stygg?

Anonymous poster hash: d8263...fb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kjeder seg sikkert og ser igjennom sidene dems. Jeg gjør sånt hele tiden. Nå har ikke jeg kjæreste, men jeg gjør det kun av ren nysgjerrighet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også har kjæreste og kan gå inn på forskjellige profiler på facebook når jeg kjeder meg. Både mannlige og kvinnlige facebookvenner.

Anonymous poster hash: 12709...44a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også har kjæreste og kan gå inn på forskjellige profiler på facebook når jeg kjeder meg. Både mannlige og kvinnlige facebookvenner.

Anonymous poster hash: 12709...44a

Men å søke opp psykologen han skal til? For å se om hun er deilig..

Gjest sweetsugar
Skrevet

Jeg søkte opp advokaten min for å finne ut hvordan han så ut.

Er jo ikke så forferdelig merkelig? Søkte opp navsaksbehandleren min før jeg ville se ut hvordan hun så ut, søker opp både menn og kvinner hele tiden jeg. Er ikke så rart.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er glad jeg ikke er på FB eller har det behovet. Sær greie...

Anonymous poster hash: 8033a...3f4
  • Liker 4
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor tror du det er grunnen til at han søkte henne opp? Kan jo like gjerne være ren nysgjerrighet, for å se om hun så hyggelig ut etc.
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det er grunnen til at han søkte henne opp? Kan jo like gjerne være ren nysgjerrighet, for å se om hun så hyggelig ut etc.

Fordi jeg vet det, sånn er han bare...

Skrevet

Kjæresten min sjekker "alle" på FB. Om han skal selge noe og noen tar kontakt så sjekker han de face, skal han møte noen (lege, jobbintervju, whatever) så sjekker han de på face, leser han en avisartikkel om noen sjekker han de på face, osv. Tviler på at han gjør det for å sjekke om de er deilige (kan aldri i verden forestille meg det), men om han gjør det så er det også helt greit. Han bare sjekker.

• Liker 3
Skrevet

Fordi jeg vet det, sånn er han bare...

Hvis det er ditt inntrykk av mannen, hva i helvete gjør du sammen med han?

Enten så er alt du skriver rett, og han er en taper som jeg ikke fatter hva du vil med.

Eller du overdriver og krisemaksimerer. Svartmaler alt rundt deg og synes synd på deg selv. Og da går forholdet etterhvert til helvete da også.

Du får ta tak i selvbildet ditt. Om du går rundt og veier alle du ser ettersom hvorvidt de er "deiligere" enn deg eller ikke, så trenger du seriøst hjelp!

Om svare er at det er en mellomting mellom de to forslagene mine, så bør dere kanskje prøve å ta et samlivskurs med vekt på kommunikasjon.

• Liker 2
Skrevet

Jeg søker ofte opp folk for å se om vi har felles venner. Kunne jeg lett gjort med psykologen min. Jeg synes du er altfor mistenksom! Og hvis dette gjør at du ikke føler deg bra nok, så må du finne ut hvorfor. Kanskje trenger du hjelp selv, eller kanskje han en en skjørtejeger, da dumper du han isåfall.

AnonymBruker
Skrevet

Så mange mennesker, så lite selvtillit! Hvordan skal vi vite hva skal du tenke og om du er stygg ?!

Det er ikke fb som er problem her, jobb med deg selv

Anonymous poster hash: b5a6e...9e4

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min søker opp venninner/bekjente på FB. Det er sånne som han allerede har som venner der, men som han da tydelig er mer nysgjerrig på enn bare det som finnes av nyheter på news feed`en.

Jeg har da sett dette ved å snoke i aktivitetsloggen hans på FB, der det står hvem man søker etter.

Han skal forresten til kvinnelig psykolog som han har blitt henvist til, og han hadde søkt opp henne også på FB. Sikkert for å sjekke om hu også var pen..

Det at han søker opp folk på facebook trenger ikke bety noe som helst.. Men søker han etter menn også? Hvis det stort sett bare er kvinner han søker opp så synes jeg du har grunn til å reagere!

Det at han søker på psykologen synes jeg er ganske normalt. Jeg kunne også finne på å gjøre dette, fordi jeg sikkert hadde vært litt nervøs og ville se om hun så hyggelig ut:)! Greit å vite litt på forhånd om hvordan hun ser ut f.eks.

Anonymous poster hash: 4e1f9...664

Skrevet

Må få si at du virker en smuule paranoid.. Altså den tanken slo meg når du antar at han søker opp psykologen sin for å se om hun er pen.. come on.. har gjort det samme med leger jeg skal til osv betyr ikke at jeg vil se om han er deilig/kjekk.. :P Tror at det er du som her problemet her.. du bør jobbe litt med selvtilliten din. og en ting til: snoking er ikke pent. skjønner meg ikke på folk som skal drive å snoke i alt kjæresten driver på med/søker på nett.. hadde ikke holdt ut med en sånn type hvertfall. Det er noe som heter privatliv- også i et forhold.

Skrevet

Du er paranoid. Du projiserer sannsynligvis. Du vet ikke hvorfor han søkte opp psykologen, men driver selv med slikt så du tror det samme om ham.

Skrevet

Jeg søkte på psykologen min på facebook også. Antakeligvis ikke for å se om hun var deilig...

Skrevet

Det gjør både jeg og kjæresten heeeele tiden! Er jo bare fordi vi ønsker å snike, kjeder oss eller er nysgjerrige. Er ikke det helt normalt, da? :klo:

Gjest Gjest
Skrevet

Her er det ikke snakk om at han søker opp alt mulig av både kvinner og menn. Men kun kvinner..

Skrevet

Så er han nysgjerrig da. Men akkurat hva er det du er bekymret for? At han skal legge an på psykologen sin? Som andre har påpekt her, uten å mene noe vondt med det - det virker som om du er litt paranoid når det gjelder dette. Hadde det gjort en forskjell om du ikke syntes de var penere enn deg?
Han var nysgjerrig på andre, du var nysgjerrig på hva han var nysgjerrig på. Alle er vel det. Det er vanskelig å vite helt hva som ligger til grunn for dette når man ikke er kjent med situasjonen, men sånn det står tror jeg ikke du skal bruke energien din på å bekymre deg over det.

Skrevet

Jeg syns du burde snakke med kjæresten din om dette. Fortell ham hvordan du føler deg når han søker opp andre jenter på FB.

Jeg tror ikke han søker de opp bare for å se om de er deiligere enn deg, tror heller du burde jobbe litt med selvtilliten din. :)

Det var dårlig gjort av deg å snoke på hva han søker opp osv. Det viser jo tydelig at du ikke stoler på han. Man trenger absolutt ikke dele alt selvom man er i et forhold. Jeg syns også du burde be om unnskyldning for å ha snoket i hans privatliv. Hadde kjæresten min gjort det, så tror jeg nok jeg hadde blitt skikkelig skuffet og sint.

Gutter ser ofte på andre damer (og jenter ser på menn), så akkurat det trenger ikke å bety verken at du er stygg eller at han ikke trives sammen med deg.

Hva annet er det han gjør, siden du tror at han ikke trives med deg?

Hvis han snakker med deg, tilbringer tid med deg, er kjærlig osv. så teller vel det mer enn at han søker opp folk på facebook?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...