Gå til innhold

Andre som har hatt vaginalplastikk for å bli trangere her? Superfornøyd!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil tipse dere som sliter etter fødsel eller bare føler dere er for vide: en operasjon kan være løsninga! Har selv født 3 unger og mista følelsen der nede. Hadde ingen glede av penetrering.

Var hos to gynekologer som sa at jeg var normalt vid, men selv følte jeg ikke noe lenger. Fikk høre at alt var normalt, men man vet jo best selv.

Etter mye grubling ble jeg operert med full vaginalplastikk, innsnevring av både åpning og vagina. Resultatet er helt utrolig, orgasmer på løpende bånd! :danse: Jeg ba om at hvor enn g-punktet hadde flytta seg så ville jeg ha det tilbake, tilgjengelig. Og kirurgen visste tydeligvis hva han gjorde.

Det er to år siden nå, og jeg er såååå gla for at jeg tok sjansen, selv om jeg ble sett på som en raring omtrent. Og spurt om det var mannen min som hadde bedt om operasjonen. Tror det må være en ganske ukjent operasjon i Norge?

Men jeg kan bare anbefale det til dere som føler dere ikke fungerer som dere skal der nede. Har fått et nytt sexliv jeg hvertfall, og et nytt forhold!

Anonymous poster hash: 906ad...112
  • Liker 11
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer:) Hvor mye koster en slik op ca? Og tilbys den på de fleste private klinikker eller må man dra et spesielt sted?

Anonymous poster hash: 3dac3...a47

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer:) Hvor mye koster en slik op ca? Og tilbys den på de fleste private klinikker eller må man dra et spesielt sted?

Anonymous poster hash: 3dac3...a47

Takk! :laugh: Betalte ca 35 000. Men kunne fått dekt det av staten hvis jeg hadde brukt et annet sykehus. Brukte Volvat jeg da, for de har mest erfaring med den typen operasjon.

Skrevet

Dette er noe jeg absolutt vurderer selv, om jeg noensinne gidder ha sex igjen. Gyn sier jeg er normal, men ikke pokker. Dvs at man er jo sikkert normal innenfor det vide begrepet, pun intended, men det er jo noe kjipt å ikke kunne pule en gjennomsnittsmann uten at det er det helt store.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe jeg absolutt vurderer selv, om jeg noensinne gidder ha sex igjen. Gyn sier jeg er normal, men ikke pokker. Dvs at man er jo sikkert normal innenfor det vide begrepet, pun intended, men det er jo noe kjipt å ikke kunne pule en gjennomsnittsmann uten at det er det helt store.

Ja, det skal jo ikke være sånn!

Mannen min er ikke liten, heller godt over gjennomsnittet. Men jeg følte jo ingen ting.

Åpninga i seg selv var ikke så mye større enn før for min del da, derfor var det ingen som anbefalte operasjon. Men innafor var det alt for vidt det er sikkert. Ble ingen friksjon mot de områdene man får nytelse av, og g-punktet var det umulig å nå.

Ble anbefalt å bruke hjelpemidler og å være "kreativ" av gynekologen. Men jeg vil da ha glede av et normalt samleie uten å blande inn all verdens duppeditter, fisting og gud vet hva.

Sex er for viktig her i livet til at man skal nøye seg med å være handikappet syns jeg!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

'AnonymBruker', on 21 Jun 2012 - 00:27, said:snapback.png

Jeg siterer mitt innlegg fra 26.november 2011:

Jeg har fått utført vaginalplastikk. Jeg har født flere barn tett på hverandre, så skjeden var nok en del utvidet på grunn av det. Den verste plagen var rectocele, det vil si at nederste del av endetarmen presser på bakveggen av skjeden, slik at det blir fremfall i skjedeåpningen. Det var både skjemmende og hemmende.

Jeg ble henvist av min fastlege til gynekolog. Dit kom jeg inn ganske raskt. Jeg fikk beskjed om å bruke lokalt østrogentilskudd for å bygge opp slimhinnene i skjeden. Etter en måneds tid ble jeg operert av samme gynekolog som også hadde sitt arbeid på det lokale sykehuset. Operasjonen gikk i korthet ut på oppstramming av bakre skjedevegg. Det var ikke nødvendig med fremre.

Det er ikke til å legge skjul på at tiden etterpå var plagsom. Det var vondt og uvant stramt nedentil, jeg kunne ikke sitte på vanlig måte, men måtte halvveis ligge på en stor, myk pute. Bilkjøring klarte jeg selvfølgelig heller ikke. I løpet av 5-6 uker var jeg restituert. Gynekologen sa jeg måtte begynne å ha samleie så snart som mulig når alt var grodd innvendig, for å holde skjeden elastisk. Det ville by på problemer, sa jeg,for jeg hadde ingen aktuell partner. Da måtte jeg heller bruke en dildo imens, sa hun. Jeg må tilføye at vi var bekjente fra andre sammenhenger, så jeg trodde hun tøyset med meg. Men nei, dette mente hun.

Jeg synes du skal snakke med gynekologen igjen, eventuelt en annen, før du tenker på privatklinikk. Slike operasjoner gjør man jo fordi man har plager, ikke for skjønnhetens skyld. Lykke til!

(Jeg skriver som anonym nå, er et følsomt emne.)

Anonymous poster hash: e8392...ba5
Skrevet

Lykke til med å få en slik operasjon dekket av staten hvis gynekologen(e) mener at man er normalt vid. (Les: Det får du ikke.)

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk operasjonen dekket av det offentlige. Selv om gynekologen mente jeg var innenfor normalen.. Men så hadde jeg en tøff fødsel, med vakum, tang, 3. grads rift utvendig, innvendig rift og en unge som lå skeivt.. plagte meg at jeg var vid hver gang jeg hadde sex etterpå.. Er mye mer fornøyd nå, men fortsatt er jeg videre enn jeg var før fødselen. Både innvendig og i åpningen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I USA finnes det også leger som sprøyter inne et middel i g-punktet som gjør det ekstremt mer følsomt og gir veldig mye sterkere orgasmer. Vet ikke om dette finnes i Norge, og vet heller ikke om det er noen risiko forbundet med dette.

Vaginalplastikk er noe alle kvinner som har født bør få dekket av staten. Mange hevder at man kan få samme resultat av kniping. Dette er selvsagt bare tull. Med vaginalplastikk får man samme tranghet som man var som upult, og det er helt herlig både for kvinnen og mannen.

Anonymous poster hash: 13adc...cb4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med å få en slik operasjon dekket av staten hvis gynekologen(e) mener at man er normalt vid. (Les: Det får du ikke.)

Man kan faktisk få det. Men da velger staten hvilket sykehus som skal brukes, og i mitt tilfelle hadde de null ekspertise på full vaginalplastikk. De foreslo å sette på et par sting i åpninga bare, men jeg visste det ikke var der problemet lå. Hos Volvat ble hele bukmuskelen hevet 2 cm og alt stramma inn. Juni40; Jeg hadde også en tøff fødsel med sistemann, og revna både forover og bakover innvendig og utvendig. Syns virkelig det burde være bedre oppfølging for sånne som oss!

Men nå er jeg er akkurat like stram som jeg var før jeg fikk barn, og da var jeg rimelig trang. Sånn at penis må lirkes inn på begynnelsen av samleiet. Følelsen av å bli fylt opp er helt herlig, og jeg slipper å tenke på at han skal dette ut sånn som før. Alle stillinger fungerer like bra, og jeg føler meg 100% friii og 20 år yngre! :sminkedokke:

ts

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

I USA finnes det også leger som sprøyter inne et middel i g-punktet som gjør det ekstremt mer følsomt og gir veldig mye sterkere orgasmer. Vet ikke om dette finnes i Norge, og vet heller ikke om det er noen risiko forbundet med dette.

Vaginalplastikk er noe alle kvinner som har født bør få dekket av staten. Mange hevder at man kan få samme resultat av kniping. Dette er selvsagt bare tull. Med vaginalplastikk får man samme tranghet som man var som upult, og det er helt herlig både for kvinnen og mannen.

Anonymous poster hash: 13adc...cb4

Jøss, for noen creepy greier... G-punkt på steroider liksom? :laugh:

Enig med du når det kommer til kniping. Det funker jo bare til et visst punkt. Sier seg selv at har man gått gravid mange måneder og pressa ut unger gjerne med noen års mellomrom bare så blir man mer...ødelagt enn hva knipeøvelser kan løse. Jeg hadde vel full uttelling av dem etter 6 mndr, siden ble det aldri bedre.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri født noe, men føler veldig lite når jeg har sex.

Kan dette være grunnen?

Anonymous poster hash: 21a3a...7b2
Skrevet

Jeg har aldri født noe, men føler veldig lite når jeg har sex.

Kan dette være grunnen?

Anonymous poster hash: 21a3a...7b2

Nei? Du må nok bare knipe eller finne en større mann, hehe. Man har ikke så voldsomt mye følelser i skjeden uansett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei? Du må nok bare knipe eller finne en større mann, hehe. Man har ikke så voldsomt mye følelser i skjeden uansett.

Mye av følsomheten ligger jo i vaginalåpningen og de indre kjønnsleppene(hvis de er stramme)

De indre kjønnsleppene RUNKER klitoris automatisk under penetrering.Da hetten på klitten henger samen med nervetråder i og rundt klitoris/og vaginalåpning.

En fødsel kan nok ødelegge vaginalåpning og indre kjønnslepper.Dette vil nok i mange tilfeller redusere følsomheten betydelig...Så redusert følsomhet skjer ikke bare inne i selve skjeden...

Men også vaginalåpning.Er vel den som får mes juling og skader under en fødsel pga revninger,sying og arr...

Ikke rart mange føler sexlivet e over etterpå....

Skal aldri føde barn.Og glad er jeg for det.Kunne ikke tenkt meg og levd halve livet mitt med et ødelagt underliv.....

Anonymous poster hash: c6182...d28

Skrevet (endret)

Mye av følsomheten ligger jo i vaginalåpningen og de indre kjønnsleppene(hvis de er stramme)

De indre kjønnsleppene RUNKER klitoris automatisk under penetrering.Da hetten på klitten henger samen med nervetråder i og rundt klitoris/og vaginalåpning.

En fødsel kan nok ødelegge vaginalåpning og indre kjønnslepper.Dette vil nok i mange tilfeller redusere følsomheten betydelig...Så redusert følsomhet skjer ikke bare inne i selve skjeden...

Men også vaginalåpning.Er vel den som får mes juling og skader under en fødsel pga revninger,sying og arr...

Ikke rart mange føler sexlivet e over etterpå....

Skal aldri føde barn.Og glad er jeg for det.Kunne ikke tenkt meg og levd halve livet mitt med et ødelagt underliv.....

Anonymous poster hash: c6182...d28

Hun skrev jo faktisk at hun ikke har født. Og det finnes bedre måter å skrive et innlegg på enn å skrike RUNKER. Endret av zazzles
  • Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

'AnonymBruker', on 21 Jun 2012 - 00:27, said:snapback.png

Jeg siterer mitt innlegg fra 26.november 2011:

Jeg har fått utført vaginalplastikk. Jeg har født flere barn tett på hverandre, så skjeden var nok en del utvidet på grunn av det. Den verste plagen var rectocele, det vil si at nederste del av endetarmen presser på bakveggen av skjeden, slik at det blir fremfall i skjedeåpningen. Det var både skjemmende og hemmende.

Jeg ble henvist av min fastlege til gynekolog. Dit kom jeg inn ganske raskt. Jeg fikk beskjed om å bruke lokalt østrogentilskudd for å bygge opp slimhinnene i skjeden. Etter en måneds tid ble jeg operert av samme gynekolog som også hadde sitt arbeid på det lokale sykehuset. Operasjonen gikk i korthet ut på oppstramming av bakre skjedevegg. Det var ikke nødvendig med fremre.

Det er ikke til å legge skjul på at tiden etterpå var plagsom. Det var vondt og uvant stramt nedentil, jeg kunne ikke sitte på vanlig måte, men måtte halvveis ligge på en stor, myk pute. Bilkjøring klarte jeg selvfølgelig heller ikke. I løpet av 5-6 uker var jeg restituert. Gynekologen sa jeg måtte begynne å ha samleie så snart som mulig når alt var grodd innvendig, for å holde skjeden elastisk. Det ville by på problemer, sa jeg,for jeg hadde ingen aktuell partner. Da måtte jeg heller bruke en dildo imens, sa hun. Jeg må tilføye at vi var bekjente fra andre sammenhenger, så jeg trodde hun tøyset med meg. Men nei, dette mente hun.

Jeg synes du skal snakke med gynekologen igjen, eventuelt en annen, før du tenker på privatklinikk. Slike operasjoner gjør man jo fordi man har plager, ikke for skjønnhetens skyld. Lykke til!

(Jeg skriver som anonym nå, er et følsomt emne.)

Anonymous poster hash: e8392...ba5

Hei!

Jeg vurderer det samme, og er litt spget?ent på om du har fått "testet" litt ut siden du skrev dette innleg

Skrevet

Vil tipse dere som sliter etter fødsel eller bare føler dere er for vide: en operasjon kan være løsninga! Har selv født 3 unger og mista følelsen der nede. Hadde ingen glede av penetrering.

Var hos to gynekologer som sa at jeg var normalt vid, men selv følte jeg ikke noe lenger. Fikk høre at alt var normalt, men man vet jo best selv.

Etter mye grubling ble jeg operert med full vaginalplastikk, innsnevring av både åpning og vagina. Resultatet er helt utrolig, orgasmer på løpende bånd! :danse: Jeg ba om at hvor enn g-punktet hadde flytta seg så ville jeg ha det tilbake, tilgjengelig. Og kirurgen visste tydeligvis hva han gjorde.

Det er to år siden nå, og jeg er såååå gla for at jeg tok sjansen, selv om jeg ble sett på som en raring omtrent. Og spurt om det var mannen min som hadde bedt om operasjonen. Tror det må være en ganske ukjent operasjon i Norge?

Men jeg kan bare anbefale det til dere som føler dere ikke fungerer som dere skal der nede. Har fått et nytt sexliv jeg hvertfall, og et nytt forhold!

Hei!

Takk for bra innlegg! Hvem gjorde du dette hos? Tok det lanmg tid før konsultasjon til du fikk operasjon?

Skrevet

Beste prevansjonsmiddelet/motivasjonen jeg har sett på lenge!! :fnise:

Anonymous poster hash: a1666...590
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hatt vaginoplasty men ikke av samme type.

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har bestemt meg for å få gjort en slik operasjon som dette. Jeg har fått tre barn, to av dem ved styrtfødsler på 3 timer fra første rie til de var ute. Nå ser det helt feil ut der nede, i tillegg til at jeg ikke kjenner mannen min når vi har sex lenger. Jeg får sjelden orgasme uten at det er mye ekstra greier inni bildet, og jeg er lei av all duppedittene! Jeg vet at jeg har sterke muskler, det har jeg fått bekreftet av gyn, Og jeg kjenner mannen i åpningen, men ikke inni om dere skjønner. I tillegg tror jeg at jeg har rectocele.. :(

Så, kjære TS kan jeg spørre om hvilket Volvat senter du brukte? Og husker du navnet på gynekologen? Jeg har helt angst for å få en gynekolog som IKKE er flink nok.. Hvordan kan man undersøke dette på forhånd? Jeg driter i hva dette koster, jeg må ha det fikset før jeg får alvorlige depresjoner... :(

På forhånd tusen takk :)

Anonymous poster hash: bfaaf...c7c
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...