Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er på leting etter en fin rosa blush. Den må være bare rosa, ikke ha rødtoner i.

Jeg har blondt hår og blå øyne og sminker meg veldig naturlig. Derfor er det viktig at blushen også ser naturlig ut, ikke en knallfarge.

Må helst koste under 200kr og kjøpes på nettet da det blir billigere! Noen her som har tips? :)

Anonymous poster hash: ea6a2...3dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

glo minerals sin sweet, er en kjempefin rosa skimrende blush, ellers har two faced en collection som heter leopard love hvor du får highlighter, bronzer og en kjempefin rosa blush som jeg ser for meg vil være knallfin til lyst hår,jeg er selv brunette så den blir altfor rosa for meg, men jeg bruker bronzer og highlighter mye. Hjelper også på at skrinet er utrolig søtt.

Skrevet

MAC Dollymix. Må påføres med lett hånd og en god kost uten for tett bust, men det er virkelig en fantastisk, skimrende rosafarge.

Skrevet

MAC Dame eller Breath of Plum.

AnonymBruker
Skrevet

Denne til bodyshop i fargen 02. Den er ganske svak også, så det skal godt gjøres å ende opp som en klovn :)

Anonymous poster hash: 062c8...712
AnonymBruker
Skrevet

Clinique Pink Love

05541780402.jpg

Dior Rosy Glow Awakeing Blush

s1391564-main-hero.jpg

Anonymous poster hash: 26e7a...810
Skrevet

MAC Well dressed er en lyserosa med et naturlig sheen (ikke glitter) i seg. Er veldig fin på. Tror jeg betalte 195 for den, men det var i butikk da.

• 3 uker senere...
Gjest RihannaNavy
Skrevet

Mac Dame
Mac Pink swoon
Milani Baked Blush i fargen Dolce Pink (denne er superbillig) fås kjøpt på cherryculture. Gir fin glød, men har en del shimmer i seg, så liker du ikke det, er ikke denne noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...