AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Hei! Jeg er på leting etter en fin rosa blush. Den må være bare rosa, ikke ha rødtoner i. Jeg har blondt hår og blå øyne og sminker meg veldig naturlig. Derfor er det viktig at blushen også ser naturlig ut, ikke en knallfarge. Må helst koste under 200kr og kjøpes på nettet da det blir billigere! Noen her som har tips? Anonymous poster hash: ea6a2...3dd 1
vimsefrøken Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 glo minerals sin sweet, er en kjempefin rosa skimrende blush, ellers har two faced en collection som heter leopard love hvor du får highlighter, bronzer og en kjempefin rosa blush som jeg ser for meg vil være knallfin til lyst hår,jeg er selv brunette så den blir altfor rosa for meg, men jeg bruker bronzer og highlighter mye. Hjelper også på at skrinet er utrolig søtt.
Ophelia85 Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 MAC Dollymix. Må påføres med lett hånd og en god kost uten for tett bust, men det er virkelig en fantastisk, skimrende rosafarge.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Denne til bodyshop i fargen 02. Den er ganske svak også, så det skal godt gjøres å ende opp som en klovn Anonymous poster hash: 062c8...712
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Clinique Pink Love Dior Rosy Glow Awakeing Blush Anonymous poster hash: 26e7a...810
Chocoholic Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 MAC Well dressed er en lyserosa med et naturlig sheen (ikke glitter) i seg. Er veldig fin på. Tror jeg betalte 195 for den, men det var i butikk da.
Gjest RihannaNavy Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Mac Dame Mac Pink swoon Milani Baked Blush i fargen Dolce Pink (denne er superbillig) fås kjøpt på cherryculture. Gir fin glød, men har en del shimmer i seg, så liker du ikke det, er ikke denne noe for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå