Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror jeg er gravid, og jeg ta en test i morgen.. Men jeg kan ikke få barn nå?! Jeg skal begynne å studere til høsten, jeg bor hjemme hos foreldrene mine og eksen min/faren til barnet, vil ikke ha noe kontakt med meg?! Men jeg vil ikke ta abort heller, selv om det er det værst tenkelige tidspunktet å bli gravid på.. Hva skal jeg gjøre?? Får krysse fingrene for at jeg ikke er gravid, viktig å ikke ta sorgen på forskudd..... Men er veldig fortvilet nå :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Abort høres ut som det beste her.

Anonymous poster hash: 067e5...10e
Gjest Gjest
Skrevet

Du har nok rett, håper jeg ikke er gravid! Går det an å kjøpe test på bensinstasjon, forresten?

Skrevet

Kjære deg.

Ikke tenk så langt ennå. Vent til du har testet og ta det derfra.

Ikke la et forum ta beslutninger for deg heller, du vil selv kjenne hva som er det rette valget for deg.

Men hvis det viser seg at du er gravid så snakk med barnefaren om dette, ikke skjul noe for han, det vil bare gjøre ting verre.

Hvis dere trenger noen å snakke med så anbefaler jeg Amathea på det sterkeste, det er en flott tjeneste og du kan enten gå dit alene eller du kan gå sammen med barnefar for å snakke :)

Gjest Ladybug1991
Skrevet

på et forum som her kommer du til å få høre mye stygt om at "barnet fortjener ikke å vokse opp med bare en forelder" osv, men jeg vil gjerne støtte deg jeg i den beslutningen du evt tar (så håper du oppdaterer etter at du har tatt test). for når du skal studere så har du krav på tilrettelegging. du vil få støtte fra lærere og sjangsene er store for at du kan flytte eksamen også hvis du har termin rundt den tiden :) det er så absolutt ikke umulig, og det er heller ikke en dum ting å bo hos foreldre hvis du er veldig ung. da vil du få hjelp fra dem også, hvis du har forståelsesfulle foreldre :) krysser fingrene for deg :) vent på følelsen du får om testen er positiv, den følelsen vil slå knockout på all logikk du vil få fra her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...