AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 For femten år siden var jeg ung og dum og tok en piercing i øyebrynet. Den grodde ut etter et par måneder og etterlot seg et stygt arr. Som sagt er det femten år siden, men arret er like stygt og synlig. Det er flaut å få spørsmål om hvorfor jeg har arr der og har alltid lurt på om det er noe jeg kan gjøre for å skjule arret mest mulig. Jeg leste artikkelen "Denne må du skjære opp for å bli kvitt" hvor det er nevnt at en person har tatovert øyebrynene sine for å skjule et likt arr. Men tatoverte øyebryn... Jeg vet ikke, det ser vel alltid ganske falskt ut.... Finnes det andre ting å gjøre for å fjerne/usynliggjøre arret? Takk! Anonymous poster hash: 777e8...1e4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Heidi Larsen sitt arr forsvant helt plutselig på mirkakelig vis, du kan jo spørre henne.Anonymous poster hash: 22a95...6d8 1
Thorn Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Kan jo ha vært tilfeldig, men mitt arr (etter piercing i navlen) ble bedre etter en periode jeg smurte fast med rose hip seed oil. Men det var et veldig misfarget arr, så hovedforskjellen er at huden ble mye lysere og lik huden rundt. Det har også blitt bittelitt jevnere og mindre bulkete. Ellers går det vel an å laserbehandle arr?
Gjest Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Hva med å få en henvisning til en hudlege? Han bør kunne svare på hvilke muligheter du har. Trolig er det vel snakk om at du må til en privatpraktiserende og betale for å bli kvitt det, uansett. Tatovering høres ut som å kurere pest med kolera.
Gjest Badabing Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har et stygt arr etter en ulykke, og fikk i alle fall beskjed av legen om at når jeg i første omgang har fått et så stygt arr, har jeg en type hud som ikke heles spesielt bra. Og at arrkorreksjon ikke ville ha noe for seg. Hvis det er slik at det ikke er et dypt arr, men heller at du mangler hår akkurat der, ville jeg sjekket øyenbrynstatovering. De er ikke som for ti år siden, nå klarer de å tatovere så det ser ut som bittesmå hår. Bare sjekk ut anbefalinger på forhånd så du får en flink en.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Hvem er Heidi? Det virker som ab er litt for opptatt av henne da det første ab tenker på er denne dama når noen nevner piercingarr. Studerer henne litt for ofte eller? Wow.Anonymous poster hash: 4cbea...9b1
scara Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Hvem er Heidi? Det virker som ab er litt for opptatt av henne da det første ab tenker på er denne dama når noen nevner piercingarr. Studerer henne litt for ofte eller? Wow.Anonymous poster hash: 4cbea...9b1 Det står jo Heidi Larsen i posten, og hvorfor "henge" ut ab når du selv kommenterer som ab.......? Dessuten har HL fortsatt arr i øyenbrynet etter piercingen, og det ser man hvis man studerer henne ofte nok 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Hvem er Heidi? Det virker som ab er litt for opptatt av henne da det første ab tenker på er denne dama når noen nevner piercingarr. Studerer henne litt for ofte eller? Wow.Anonymous poster hash: 4cbea...9b1 Virker som om du googlet Heidi som fant denne gamle tråden Hun tar nærbilder av øynene sine hver eneste dag, og en dag var arret plutselig borte. Det var også ment humoristisk; eneste måten å fjerne det arret på, er å redigere det bort Anonymous poster hash: 22a95...6d8 1
scara Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Virker som om du googlet Heidi som fant denne gamle tråden Hun tar nærbilder av øynene sine hver eneste dag, og en dag var arret plutselig borte. Det var også ment humoristisk; eneste måten å fjerne det arret på, er å redigere det bort Anonymous poster hash: 22a95...6d8 Eller å speilvende bildet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå