Gå til innhold

Har tre søstre jeg ikke aner hvem er

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Dette høres vel sikkert ut som tidenes mest absurde innlegg, men jeg håper noen vil "hjelpe" meg. Det har seg sånn at min far har 3 døtre fra et tidligere forhold, noe som da blir søstrene mine. Eller halvsøstre* for å være korrekt. Uansett, jeg kunne selvfølgelig bare spurt hvem de er - men den dagen jeg fikk vite det hadde mamma og pappa akkurat vært i 50'årslag, og begge var brisne. Dette resulterte i at de forsnakket seg. Jeg fikk spørre det jeg ville den kvelden, men som dere kanskje skjønner var jeg ganske sjokkert, da de har holdt det skjult for meg i 21 år, så det var begrenset med hva jeg fikk ut av samtalen. Dessuten LOVET jeg og aldri spørre om det igjen, - og hvis jeg gjorde det ville det få konsekvenser. Så jeg vil ikke spørre de.. Vet det høres ekstremt merkelig ut - men vi har ikke det beste familiebåndet...

Så, er det noen steder jeg kan finne ut hvem disse døtrene til pappa er?

Anonymous poster hash: 7127c...b4d
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest
Skrevet

Om du vet hvor han bodde på den tiden så kan du sikkert finne ut noe?

Gjest Gjest
Skrevet

Facebook? "Jeg leter etter barn av Ole Nordmann, født i nedre gauldal 35 september 19hundreogbrødmangel" Kanskje?

Skrevet

Det tycker jag verkligen att du bör kunna fråga dina föräldrar om i nyktert tillstång. I alla fall din pappa. Framför allt hade jag velat veta varför de hållt det emligt i alla år

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Sjekk ligningen hans. Han har jo betalt barnebidrag så noe må stå der. Ellers er vel folkeregisteret neste instans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...