Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv barberer jeg under armer, legger og underliv ca annenhver dag. Men barberblader er dyrt, og føler jeg må skifte ganske ofte for ikke å bli sår. Lurer på hvilke barberingsrutiner dere andre har?

- hvor barberer du deg

- hvor ofte barberer du

- hvilken barberhøvel/blader bruker du

- hvor ofte skifter du blad på høvelen

- får du sår hud og nupper (tenker da spesielt på bikinilinje/underliv)

Tar også gjerne mot tips og råd mot nupper :)

Anonymous poster hash: 5a91b...6f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bikini- voksing, fungerer perfekt for meg :) Alt annet barberes med barberhøvel, Gilette Venus.Skifter barberblad ca 1 gang i måned.

• 3 uker senere...
Skrevet

Barberer under armene og leggene med Gilette Venus-barberhøvel, og bikinilinja tas oftest med barbermaskin (unngår de verste nuppene da) eller voksing (Veet-strips). Legger og under armene barberes annenhver/hver tredje dag, mens bikinilinja tar jeg annenhver uke ca. Skifter barberblad hver tredje uke. Får mye nupper på bikinilinja, men hjelper å bruke maskin, og å peele jevnlig :)

Gjest badeand1
Skrevet

Armer, ben, under armene, og skrittet.

To ganger i uka.

Intuition barberhøvel nedentil og en billig høvel fra europris på resten av kroppen.

Har aldri hatt nupper, ingrodde går eller sår hud.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Bruker barbermaskin, bortsett fra på leggene. Der bruker jeg høvel

Gjest Naria
Skrevet

Hvordan oppbevarer du høvelen? Dersom den ligger i dusjen/ er våt så holder ikke bladene lenge. Oppbevarer den tørt.

Skrevet

Hvordan oppbevarer du høvelen? Dersom den ligger i dusjen/ er våt så holder ikke bladene lenge. Oppbevarer den tørt.

Jeg lar den aldri ligge i dusjen, både pga holdbarhet på bladene og bakterier :/ Den ligger tørt i et skap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...