AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Selv barberer jeg under armer, legger og underliv ca annenhver dag. Men barberblader er dyrt, og føler jeg må skifte ganske ofte for ikke å bli sår. Lurer på hvilke barberingsrutiner dere andre har? - hvor barberer du deg - hvor ofte barberer du - hvilken barberhøvel/blader bruker du - hvor ofte skifter du blad på høvelen - får du sår hud og nupper (tenker da spesielt på bikinilinje/underliv) Tar også gjerne mot tips og råd mot nupper Anonymous poster hash: 5a91b...6f3
Trollmor89 Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Bikini- voksing, fungerer perfekt for meg Alt annet barberes med barberhøvel, Gilette Venus.Skifter barberblad ca 1 gang i måned.
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Barberer under armene og leggene med Gilette Venus-barberhøvel, og bikinilinja tas oftest med barbermaskin (unngår de verste nuppene da) eller voksing (Veet-strips). Legger og under armene barberes annenhver/hver tredje dag, mens bikinilinja tar jeg annenhver uke ca. Skifter barberblad hver tredje uke. Får mye nupper på bikinilinja, men hjelper å bruke maskin, og å peele jevnlig
Gjest badeand1 Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Armer, ben, under armene, og skrittet. To ganger i uka. Intuition barberhøvel nedentil og en billig høvel fra europris på resten av kroppen. Har aldri hatt nupper, ingrodde går eller sår hud.
Gjest Funky Punk Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Bruker barbermaskin, bortsett fra på leggene. Der bruker jeg høvel
Gjest Naria Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Hvordan oppbevarer du høvelen? Dersom den ligger i dusjen/ er våt så holder ikke bladene lenge. Oppbevarer den tørt.
Purple Diamond Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Hvordan oppbevarer du høvelen? Dersom den ligger i dusjen/ er våt så holder ikke bladene lenge. Oppbevarer den tørt. Jeg lar den aldri ligge i dusjen, både pga holdbarhet på bladene og bakterier :/ Den ligger tørt i et skap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå