AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Hei, vi har en supersnill hund på ett og et halvt år, men hunden er egentlig min mor sin, og jeg er ikke et hundemenneske, mer ett kattemenneske. Jeg har veldig lyst på katt, men lurer på hvordan dette blir i forhold til det at jeg allerede har en hund.. Er det vanskelig å få de til å gå overrens, og hva skal jeg gjør for å få det til?Anonymous poster hash: e424b...5fc
Gjest Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Det beste er å få tak i en kattunge/katt som er vant til hunder. Da vil den ikke bli like stresset om hunden jager litt og er nysgjerrig, og man unngår at katten jager opp hunden enda mer. Før du går til anskaffelse av en pus ville jeg vel også funnet ut hvordan hunden er med katter. Selvom den evt. jager ute kan det gå fint inne. Kanskje har du noen venner som har katt som dere kan hilse på?
la Flaca Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Går helt sikkert kjempebra, særlig når du får katten sist. Kattunge er å anbefale, trenger ikke være vant med hund fra før heller. Selv om det selvfølgelig hadde vært fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå